جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نصب دوربین مداربسته

خدمات ما در زمینه نصب دوربین مداربسته  و در کل سیستم های نظارت تصویری ، تقریباً نا محدود است،  بدین معنی که سبد کامل کالایی ما و نمایندگی رسمی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده دوربین مدار بسته در دنیا ، به ما این اجازه را می دهد که با توجه به نیاز شما ، بهترین راهکار ممکن را طراحی و اجرا نماییم تا شما با مناسب ترین هزینه ممکن و در کوتاهترین زمان از خدمات مرکز سخت افزار ایران بهره مند شوید .

استفاده از انواع سیستم های نصب دوربین مداربسته  همچون  آنالوگ ، دیجیتال و یا ترکیبی ( هیبریدی ) و همچنین هوشمند سازی این سیستم ها بسته به نیاز مصرف کننده ، می تواند هر خواسته ای را مرتفع سازد که مسلماً در شرایط متفاوت محیطی ، انتخاب بهترین راهکار برای ایجاد بستر انتقال تصویر و ذخیره آنها ، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های اجرای پروژه ، میتواند عمر مفید عملکرد سیستم را تا حد چشم گیری افزایش دهد .

فراهم نمودن قابلیت مشاهده تصاویر از هر نقطه دلخواه و تعریف سطوح مختلف دسترسی طبق استاندارد های امنیتی و مبتنی بر پروتکل های خاص و امن وکد گذاری اطلاعات در زمان انتقال نیز از وظایف طراح سیستم خواهد بود ، لذا اکیداً پیشنهاد می کنیم در انتخاب مشاور خود تا حد ممکن دقت نموده و از مشاوران با تجربه جهت طراحی سیستم های نظارت تصویری کمک بگیرید.

نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته چه مزایایی دارد؟

مهم ترین مزیت و فایده دوربین های مداربسته، افزایش امنیت اماکن مختلف است. چند دوربین مدار بسته در چند نقطه از یک فروشگاه یا مرکز تجاری، اداری، درمانی، آموزشی و …، اجازه کنترل ورود و خروج ها و رفت و آمد مشتریان را به مدیران می دهد. همچنین نصب دوربین مداربسته، در کاهش آمار ارتکاب به جرم نیز تاثیرگذار است؛  کاربرد دوربین های مداربسته در جلوگیری از ارتکاب جرایم بسیار وسیع است. از جلوگیری از جرایم رانندگی تا جرایم جنایی. دوربین های دستگاه های خودپرداز هم نوعی دوربین مخفی هستند که برای شناسایی جرایمی چون وارد کردن تصادفی رمز کارت اعتباری بسیار مفید هستند.

البته توصیه می کنیم که به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در محل مورد نظرتان را به افراد و مراکز مجاز بسپارید. مرکز سخت افزار ایران با برخورداری از سالها سابقه درخشان در این زمینه، تخصصی ترین خدمات را برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به متقاضیان ارائه می دهد.

 اگر میخوای آموزش نصب دوربین مداربسته رو ببینی سریع کلیک کن

مراحل نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

در حالت کلی برای راه اندازی و نصب دوربین مداربسته مراحل زیر طی می شوند:

  • مشخص کردن نوع دوربین‌ مدار بسته
  • مشخص کردن محل مرکز کنترل (با توجه به ملاحظات امنیتی و امکان سیم‌کشی و …)
  • تعیین سیستم تغذیه دوربین‌ مدار بسته (مرکزی یا مجزا)
  • آماده کردن محل عبور کابل‌ها (سقف کاذب، کف، داکت و …)
  • اجرای کابل کشی
  • اصلاح و انجام جزئیات مربوط به سیم‌کشی
  • اصلاح و انجام جزئیات مربوط به وصل به سیستم نمایش و ضبط
  • گرفتن تصاویر و تنظیم دوربین‌ ها
  • پایان عملیات نصب دوربین‌ های مدار بسته

خدمات قابل ارائه مرکز سخت افزار ایران در زمینه تعمیر و نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته :

  • مشاوره در انتخاب دوربین مدار بسته مورد نیاز شما
  • نصب دوربین مداربسته
  • راه اندازی دوربین های مداربسته
  • تعمیرات انواع دوربین های مدار بسته
  • سرویس و نگهداری انواع دوربین های مداربسته

تعمیرات تخصصی دوربین مداربسته در مرکز سخت افزار ایران

نمایندگی تعمیر دوربین مدار بسته در مرکز سخت افزار ایران، مرجعی مطمئن برای دریافت خدمات و سرویس های حوزه فروش و تعمیرات این محصول به شمار می رود. اعتبار بالای این مرکز به دلیل حسن برخورد، تخصص و مهارت کارکنان و نیز خدمات رسانی گسترده و تخصصی حاصل گشته است. در صورت خرابی این سیستم کاربران به مجموعه ای نیاز دارند که از کیفیت خدمات تعمیری آن اطمینان کامل داشته باشند. نمایندگی تعمیرات دوربین مدار بسته ضمن توجه به حساسیت های این محصول، تعمیرات آن را به شکل تخصصی  و حرفه ای به انجام می رساند. ارائه ضمانت نامه یک ماهه تعمیرات گواه این مدعاست و امکان پیگیری هرگونه مشکل یا ایراد احتمالی را برای شما فراهم می سازد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩