مرکز تماس پاساژها

پیش تر در خصوص مرکز تماس ویپ و انواع مختلف آن با شما عزیزان صحبت کرده بودیم. بر اساس بستری که از آن استفاده می کنید و نیز تعداد تماس های مجموعه کاری تان، یکی از انواع مرکز تماس برای شما راه اندازی می شود. در مطلب امروز به بررسی ابعاد مختلف مرکز تماس پاساژها خواهیم پرداخت. این نوع مرکز تماس همانطور که از نامش پیداست، برای مجتمع های تجاری و پاساژها کاربرد دارد. کاربران با دریافت این سرویس از قابلیت های متنوع ip تلفن بهره مند خواهند شد.

مشتریان هم برای برقراری تماس با واحد تجاری مورد نظرشان راحت تر هستند. مرکز تماس پاساژها در بسترهای مختلفی راه اندازی شده و در کنار سیستم های مخابراتی همچون سیپ ترانک، سیپ فون و … نیازهای ارتباطی مراکز تجاری پر ظرفیت را مرتفع می سازد. در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که چگونه باید برای راه اندازی مراکز تماس پاساژها و برج های تجاری اقدام کنید.

مرکز تماس پاساژها

راه اندازی مرکز تماس پاساژها

پاساژها و مجتمع های چند طبقه تجاری معمولا حجم بالایی از تماس ها را دریافت می کنند و ارتباطات گسترده ای دارند. این مراکز باید بخش ارتباطی قدرتمندی داشته باشند تا رضایت مشتریان خود را جلب کنند. در مطالب مربوط به مرکز تماس چند سازمانی عنوان کردیم که این سرویس به صورت ویژه برای برج های چند طبقه و پاساژها کاربرد دارد. لازمه راه اندازی مرکز تماس پاساژها استفاده از خطوطی با بستر FTTH و VDSL می باشد. پس از دریافت خط سیپ ترانک مورد نظرتان و نیز تامین زیرساخت های مربوطه، می توانید برای راه اندازی این نوع مرکز تماس اقدام کنید.

باقی مراحل باید توسط کارشناسان شبکه انجام شود. تیم  مرکز سخت افزار ایران پس از بررسی مجموعه مورد نظر شما و ظرفیت ها و محدودیت های آن اقدام به راه اندازی مرکز تماس پاساژ و یکپارچه سازی آن با اتوماسیون های اداری خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید از طریق شماره تلفن های موجود با مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

مزایای مرکز تماس پاساژها

اگر مالک یک مجتمع تجاری بوده و در پی ارتقا بخشیدن ارتباطات مجموعه کاری تان هستید، یک مرکز تماس  Multi-Tenant بیشترین بازدهی را برای شما به همراه خواهد داشت. مراکز تماس چند سازمانی بهترین راهکار برای راه اندازی کال سنتر در مراکز تجاری بزرگ و پر ظرفیت هستند. مزایای این سرویس بی شمار است و پس از دریافت خدمات مرتبط با آن، شاهد بهبود چشمگیر بخش ارتباطی مجموعه کاری تان خواهید بود.

اولین مزیت راه اندازی مرکز تماس پاساژها، راحت تر و سریع تر شدن تماس ها بین واحدهای مختلف و بخش مدیریت است. این نوع مرکز تماس در صورت یکپارچه شدن با اتوماسیون های اداری هم مزایای بسیاری برای کاربران دارد. ارتباط با CRM ، فکس و … موجب تسهیل ارتباط مشتریان خواهند شد و کیفیت تماس ها را ارتقا خواهند داد. فکس سرور، انواع ماژول های ارتباطی، ماژول احراز هویت، ماژول های ارتباطی بین CRM و ERP های سازمانی و … نیز از جمله دیگر مزایای راه اندازی مرکز تماس پاساژها به شمار می روند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+