جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ماژول Average time

به عنوان یکی دیگر از ماژول های کاربردی در بخش تحلیل عملکرد، باید به ماژول Average time اشاره کنیم. وظیفه این ماژول این است که معدل نسبی زمان پاسخگویی به نسبت تعداد تماس پاسخگویی را در دوره ای مشخص ارائه دهد. به عبارت بهتر اگر می خواهید گزارش دوره ای از معدل تماس های دریافتی نسبت به زمان پاسخگویی آنها داشته باشید، باید از ماژول های میانگین زمان استفاده کنید. پس از این که مهندسین شبکه مرکز سخت افزار ایران این ماژول را در سیستم تلفن ویپ مجموعه شما راه اندازی کردند خواهید توانست میانگین مورد نظرتان را به صورت دوره ای در اختیار داشته باشید.

ماژول Average time

نصب ماژول Average time

مرکز سخت افزار ایران همواره تلاش کرده است که با توجه به محدودیت ها و فرصت های موجود در کشورمان، سرویس های نوین و کاربردی ارتباطی را به صاحبان مشاغل ارائه دهد. تولید و نصب ماژول Average time از جمله اقداماتی است که این مرکز در راستای تحقق هدفش انجام می دهد. کارشناسان شبکه این مرکز ضمن شناخت و تحلیل اهداف، استراتژی ‌ها ،فرایندها و سایر نیازمندی‌های سازمان شما راهکار اختصاصی ارتباط با مشتریان را به همراه تمامی ماژول های مورد نیاز آن طراحی و اجرا می کنند.

به این ترتیب شما به عنوان مدیر یک مجموعه خدماتی خواهید توانست بیشترین بهره را از امکانات و تجهیزات ارتباطی خود ببرید. با نصب ماژول Average time و دریافت گزارش های دوره ای، قدرت نظارت و مدیریت شما بر تماس ها و نحوه پاسخگویی آنها به میزان چشمگیری افزایش خواهد یافت.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩