یکی از راه هایی که میتوان فهمید کیفیت کار یک سازمان تا چه حد بالاست، لمس کردن نبض ارتباطات آن سازمان با مشتریانش است. سازمانها و شرکتهای موفق همیشه در مشتریمداری پیشتاز هستند و پاسخگوی سوالها و نیازهای آنها هستند. سوال اینجاست که یک سازمان یا شرکت بزرگ چگونه میتواند پاسخگوی سوالات مشتریان بسیار زیاد خود باشد؟ مرکز تماس در این مواقع به داد شرکتها و سازمانها میرسد. در ادامه با ما باشید تا با Call Center و مزایای راهاندازی آن آشنا شوید.
مرکز تماس چیست و چه اهمیتی دارد؟
قبل از اینکه به سراغ آشنایی با مرکز تماس برویم، بهتر است شما را با نامهای دیگر آن هم آشنا کنیم. درواقع Call Center را با نامهای مرکز خدمات و همچنین مرکز ارتباط با مشتریان نیز میشناسند، بنابراین اگر به جای نام مرکز تماس، نام مرکز خدمات یا ارتباط با مشتریان را شنیدید، تعجب نکنید چراکه معنای تمامی این اسامی یکسان است. هدف مراکز تماس پاسخگویی به تلفنهای مشتریان و برطرف کردن نیازهای آنهاست، از اینرو اهمیت Call Center در برقراری ارتباط موثر با مشتریان می باشد. علاوه بر این با راهاندازی مرکز تماس میتوان در عرصه رقابت باقی ماند و شرایط راحتی را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان فراهم کرد.
راهاندازی مرکز تماس
منظور از راهاندازی مرکز تماس این است که سرویسی را راهاندازی کنیم که با استفاده از آن بتوانیم تمامی تماسهای ورودی سازمان را از یک نقطه به صورت کاملا متمرکز مدیریت و کنترل کنیم. درواقع مدیریت متمرکز تماسهای ورودی موجب میشود که سرعت و کیفیت پاسخگویی به مشتریان به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. راهاندازی Call Center ، راهاندازی سناریویی است که به کمک آن میتوانیم تمامی تماسهای مشتریان را در یک صف انتظار قرار دهیم تا به ترتیب به اپراتورهای فنی متصل شوند.
راهاندازی مرکز تماس چه مزایایی دارد؟
- افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به مشتریان
- عدم وجود خطوط اشغال هنگام تماس مشتریان با سازمان مورد نظر
- قرارگیری مشتریان در صف انتظار و اطلاع یافتن آنها از مدت زمان انتظار
- تقسیم تماسهای مشتریان به صورت خودکار بین اپراتورها
- ثبت گزارش از وضعیت پاسخگویی اپراتورها به تماسهای مشتریان
خدمات راهاندازی مرکز تماس
مرکز طراحی شبکه به عنوان زیر مجموعه مرکز سخت افزار ایران ، خدمات مربوط به راهاندازی مرکز تماس یا Call Center را به بهترین شکل ممکن به شرکتها و سازمانها ارائه میدهد. از اینرو اگر قصد دارید از خدمات این مرکز در زمینه راهاندازی کال سنتر بهرهمند شوید، تنها کافیست که با کارشناسان زبده و مجرب مرکز سختافزار ایران تماس بگیرید.
- ارائه سیستم نظرسنجی مشتریان جهت امتیازدهی به نحوه پاسخدهی کارشناسان
- ارائه انواع گزارشات لازم جهت بررسی رعایت استانداردهای پاسخگویی به مشتریان
- ارائه انواع گزارشات پرسنلی
- ارائه انواع Wallboardها
- راهاندازی سیستم تماسگیر خودکار
- معرفی کارشناس پاسخگو به مشتریان
- اتصال آسان به CRM موجود در شرکت مورد نظر