راه اندازی SIP PHONE

اگر به دنبال راه اندازی SIP PHONE برای مجموعه اداری یا تجاری خود هستید، پیشنهاد می دهیم مطلب امروز را از دست ندهید. سیپ فون به عنوان یک خط دیجیتال با ظرفیت برخورداری از هزاران خط کاربرد بسیاری برای صاحبان مشاغل به ویژه در برج ها و مراکز تجاری بزرگ دارد. نحوه راه اندازی این خط با خطوط عادی تفاوت چندانی ندارد. سیپ فون که تحت عنوان ویپ فون نیز شناخته می شود سرویسی است که از تکنولوژی VOIP برای برقراری تماس بر بستر IP به جای شبکه های قدیمی PSTN بهره می برد.

به عبارت بهتر می توان چنین گفت که سیپ کمک می کند که صدا از طریق اینترنت انتقال پیدا کند. اما به نظر شما برای راه اندازی SIP PHONE باید چه کار کنید؟ همکاران ما در واحد شبکه مرکز سخت افزار ایران این سرویس را به شما ارائه خواهند داد. برای آشنایی هرچه بیشتر با روش ها و مراحل راه اندازی سیپ فون از شما دعوت می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید.

راه اندازی SIP PHONE

راه اندازی SIP PHONE چه مزایایی دارد؟

راه اندازی خطوط سیپفون مزایای بسیاری برای کاربران دارد. این سرویس به ویژه برای مشترکینی مناسب است که به هر دلیلی قادر به خرید خطوط مخابرات نبوده و یا منطقه آنها فاقد ظرفیت لازم برای دریافت خطوط مخابرات می باشد. با استفاده از SIP PHONE شما می توانید چند خط تلفن را روی یک مودم فعال کرده و به صورت همزمان از آنها برای اینترنت و خط تلفن استفاده کنید. مثلا شما می توانید از ۴ خط Sip Phone با شماره های گوناگون برروی یک خط تلفن معمولی که سرویس SIP PHONE بر روی آن راه اندازی شده است استفاده کنید.

دیگر مزیت راه اندازی SIP PHONE مختص سازمان و مراکز اداری و خدمات بزرگ است. این مراکز می توانند با استفاده از سیپ فون هزاران خط متفاوت داشته باشند. همچنین قابلیت نصب Client مورد نیاز برای استفاده از این سرویس بر روی تلفن همراه و برقراری مکالمات با WI-FI را نیز باید به مزایای خطوط سیپ فون اضافه کرد. شماره گیری مختصر، محدود کردن تماس های خروجی، مسدود کردن تماس های ورودی و هشدار زمانی نیز از جمله امکاناتی است که پس از راه اندازی سیپ فون برای کاربران فراهم می گردد.

نحوه راه اندازی SIP PHONE چگونه است؟

پایه و اساس راه اندازی خط SIP PHONE ، استفاده از فیبر نوری و مودم Huawei Fiber Modem Hg8245 می باشد. تیم وب مرکز سخت افزار ایران ضمن استفاده از یک مودم هواوی و از طریق فیبر نوری، سیپ فون را در مجموعه مورد نظر شما راه اندازی می کنند. برای این منظور باید یک نام کاربری و رمز عبور تعریف شود؛ درست مثل رجیستر کردن یک اکانت SIP روی سرور های VOIP.

شما باید اطلاعاتی مانند آدرس IP و نام کاربری و رمز عبور را از مخابرات دریافت کنید تا همکاران ما از طریق آنها اقدام به راه اندازی SIP PHONE  کنند. در صورت استفاده از این سرویس می توانید بدون هزینه اضافی و نصب تجهیزات متعدد، به هر تعدادی که نیاز دارید تلفن ثابت داشته باشید. با وجود اطلاع از مزایای بی شمار این سرویس اگر تمایل به راه اندازی SIP PHONE دارید، با کارشناسان خبره مرکز طراحی شبکه تماس گرفته و مشاوره های لازم را از آنها دریافت کنید. همکاران ما به واسطه دانش فنی و تجربه بالایی که در این زمینه دارند، به شما کمک می کنند که سیستم سیپ فون را در مجموعه کاری خود راه اندازی کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

روش های راه اندازی  SIP PHONE

راه اندازی SIP PHONE به روش های مختلفی انجام می شود. روش اصلی این کار در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم، استفاده از مودم است. علاوه بر این، می توان از تلفن IP هم برای راه اندازی سیپ فون استفاده کرد. در این روش بر اساس تعداد خط تلفنی مورد نظر یک تلفن IP با همان تعداد اکانت انتخاب می شود. به دلیل برخورداری تلفن های IP از قابلیت تعریف تعداد متفاوتی اکانت سیپ، میتوان از آنها برای راه اندازی این سیستم استفاده کرد.

دیگر روش کاربردی برای راه اندازی SIP PHONE ، استفاده از مبدل VOIP است. در این روش می توان خطوط تلفن اینترنتی را به خط تلفن آنالوگ برای اتصال به گوشی تلفن معمولی تبدیل کرد. در نهایت با استفاده از مرکز تلفن IP یا سرور ویپ می توان سیپ فون را راه اندازی کرد. البته این روش بیشتر برای شرکت ها یا سازمان ها مناسب است و کارمندان با استفاده از آن از چند خط تلفن اینترنتی بهبه مند خواهند شد.

خدمات راه اندازی سیپ فون در مرکز سخت افزار ایران

تیم مدیریت و کادر اجرایی مرکز سخت افزار ایران در راستای افزایش بهره وری مجموعه های خدماتی و استفاده آنها از حداکثر ظرفیت ارتباطی موجود تلاش می کنند. ما به دنبال این هستیم که با ارائه خدمات کاربردی به موسسه های مختلف، توان عملیاتی آنها را همسو با آخرین تکنولوژی های ارتباطی روز دنیا افزایش دهیم. در این راستا واحد وب اقدام به ارائه سرویس های متعددی در زمینه راه اندازی SIP PHONE نموده است.

این سرویس ها که در حوزه خدمات ویپ قرار می گیرند، شامل بررسی زیرساخت های شرکت، ارائه مشاوره های تخصصی و راه اندازی و راه اندازی سیستم سیپ فون می گردند. همکاران ما ضمن شناخت و تحلیل اهداف، استراتژی ‌ها، فرایندها و سایر نیازمندی‌های سازمان شما راهکار اختصاصی ارتباط با مشتریان را طراحی کرده و آن را به اجرا در می آورند. تجربه و مهارت بالای کارشناسان شبکه مرکز سخت افزار ایران به آنها این امکان را داده است که بهترین راهکار برای مجموعه شما اجرا کنند. در طول تمامی مراحل نصب و راه اندازی سیپ فون همکاران ما در کنار شما خواهند بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+