با معرفی ماژول فکس وارد بخش ماژول های ارتباطی خواهیم شد. ماژول فکس امکان ارسال و دریافت فکس را از طریق سامانه های ارتباطی نظیر اتوماسیون های اداری و ……، فراهم می کند. با این ماژول هر کاربر یک یوزر اختصاصی خواهد داشت و حتی شما می توانید یک یوزر فکس را به صورت مشترک به یک گروه اختصاص دهید. همچنین اختصاص یک داخلی مشخص به هر کاربر به نحوی که با شماره گیری مستقیم از خطوط شهری امکان دریافت فکس داشته باشد نیز از جمله قابلیت های ماژول فکس به شمار می رود. بدین ترتیب اتوماسیون مربوطه در کنار سیستم تلفنی امکان مدیریت بیش 1000 داخلی فکس را خواهد داشت.
نحوه دریافت ماژول فکس
مرکز سخت افزار ایران به عنوان یکی از معدود مراکز تولید کننده ماژول فکس شناخته می شود. این مرکز در زمینه راه اندازی سامانه فکس سرور نیز فعالیت می کند و برای ارتقا سطح کیفی خدماتش از مهندسین برنامه نویسی کمک می گیرد. نحوه دریافت ماژول فکس در این مجموعه به این صورت است که پس از برقراری تماس و ثبت تقاضای دریافت سرویس توسط شما، تیم کارشناسی به محل اعزام خواهد شد.
سپس همکاران ما شرایط و زیرساخت های موجود را بررسی کرده و با توجه به سطح نیاز شما و نیز پتانسیل خطوط ارتباطی تان، بهتری ماژول فکس را طراحی و اجرا می کنند. گفتنی است در تمامی مراحل از مشاوره های تخصصی کارشناسان وب در مرکز سخت افزار ایران بهره مند خواهید شد تا بیشترین بازدهی را از خدمات دریافتی داشته باشید.
افزونه اتصال فکس سرور crm
ماژول فکس سرور که با عنوان ماژول اتصال فکس سرور crm نیز شناخته می شود، سرویسی کاربردی و کم هزینه است. همانطور که در مطالب قبلی عنوان شد، فکس سرور به شما این امکان را می دهد که فکس های مورد نظرتان را تنها از طریق پنل های وب ارسال و دریافت کنید. به عبارت بهتر، دستگاه فیزیکی در این روند وجود نداشته و همه چیز تحت شبکه انجام می شود. در واقع این سرویس یک سرور نرم افزاری است که در مجموعه و کنار سامانه هایی همچون سیسکو، استریسک، مایکروسافت و … قرار می گیرد.
این سرویس فرایند ارسال و دریافت فکس را نه از طریق یک پنل جداگانه، بلکه به وسیله اتوماسیون های اداری انجام می دهد. به عنوان مثال در یک شعبه بانک، برای هریک از پرسنل یک سامانه مجزا در سامانه فکس سرور ساخته نمی شود. در چنین مراکزی فکس سرور به وسیله روش های ارتباطی مختلف، با اتوماسیون های همان مرکز(بر حسب نوع فعالیت مجموعه) مرتبط شده و یکپارچه سازی می شود. بنابراین افزونه اتصال فکس سرور crm به شما این امکان را می دهد که عملیات ارسال و دریافت فکس را توسط نرم افزارهای جانبی به انجام برسانید. از طرفی وقتی فکس دریافت می شود، به جای ایمیل یا پرینت شدن، در پرتابل شخصی کارشناس مربوطه به نمایش در خواهد آمد.
راه اندازی ماژول فکس سرور در مرکز سخت افزار ایران
مرکز سخت افزار ایران یکی از ارائه دهندگان خدمات مرتبط با فکس سرور در ایران است. فکس سرور ارائه شده در این مجموعه ویژگی ها و مزایای بسیاری دارد. از جمله این مزایا، قابلیت دریافت و ارسال 3000 فکس به صورت هم زمان می باشد. بیشتر فکس سرورهای موجود در بازار نهایتا قابلیت دریافت و ارسال 100 فکس هم زمان را داشته و در صورت افزایش تعداد با مشکل مواجه خواهند شد. اما افزونه اتصال فکس سرور crm که توسط تیم شبکه مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، تا 3000 ارسال و دریافت هم زمان را به راحتی تحت پوشش قرار می دهد.
ساختار این سرویس بسیار جدید است و در صورت کافی بودن ظرفیت خط مخابرات، توانایی رجیستر 10000 کاربر داخلی را دارا می باشد. بنابراین اگر قصد استفاده از خدمات فکس سرور در یک مجموعه بزرگ و پر ظرفیت را دارید، کافی است با مهندسین وب این مرکز تماس برقرار کنید. همکاران ما ضمن بررسی ظرفیت و محدودیت های مجموعه مورد نظرتان، عملیات راه اندازی فکس سرور و ماژول های مرتبط با آن را به بهترین شکل به انجام می رسانند.
ماژول ارتباط با تلفن voip در crm
راه اندازی ویپ مراحل مشخصی دارد که در مطالب قبلی راجع به این مراحل صحبت شده است. در مطلب پیش رو برآنیم تا اطلاعاتی در ارتباط با کاربرد ماژول ارتباط…
ماژول پیگیری کالا
بهترین ماژول برای مراکزی که به صورت مداوم با ارباب رجوع به صورت تلفنی در ارتباط هستند، ماژول پیگیری کالاست. به عنوان مثال مراکز پیگیری پستی، فروشگاه های اینترنتی، بخش…
ماژول ارسال پیامک
ماژول ارسال پیامک معمولا به دو صورت درگاه ارتباطی یا مستقیم عمل می کند. در حالت درگاه ارتباطی، این ماژول بین نرم افزار ها و سامانه اس ام اس پنل…
ماژول Agent
ماژول Agent یکی از ماژول های نظارتی است که اطلاعات کاملی از عملکرد پرسنلی که به عنوان پاسخگو در صف انتظار هستند، ارائه می دهد. تعداد تماس های پاسخداده شده…
ماژول های نظارتی
آخرین گروه از ماژول های فروش که در فرایند یکپارچه سازی ویپ با اتوماسیون اداری مورد استفاده قرار می گیرد، ماژول نظارتی است. از نام این ماژول پیداست که برای…
ماژول Performance
ماژول Performance در گروه ماژول های بخش تحلیل عملکرد قرار می گیرند. این بخش گزارشات دوره ای را ارائه می دهد که عملکرد نسبی آن دروه را به اطلاع کاربر…
ماژول Average time
به عنوان یکی دیگر از ماژول های کاربردی در بخش تحلیل عملکرد، باید به ماژول Average time اشاره کنیم. وظیفه این ماژول این است که معدل نسبی زمان پاسخگویی به…
مدیریت بهره وری
در ادامه معرفی ماژوهای ارتباطی به بررسی ویژگی ها و نوع عملکرد ماژول مدیریت بهره وری می رسیم. این ماژول نیز در بخش فروش است و عملکرد سازمانی پرسنل را…
ثبت درخواست تماس
رزرو تماس یا ثبت تماس 2 کاربرد کلیدی دارد. کاربرد اول برای مکانهایی که تعداد تماس ها بسیار بالایی دارند و گاه تعداد افراد منتظر در صف انتظار به بیش…
احراز پرسنل شیفتی
پرسنل شیفتی و دورکاری افرادی هستند که امور مربوط به پشتیبانی را در مجموعه های اداری و خدماتی انجام می دهند. این پرسنل در شرکت هایی که چندین شعبه دارند…
ماژول برقراری تماس
یکی دیگر از ماژول های بخش فروش که برای سفارشی سازی مرکز تماس ویپ مورد استفاده قرار می گیرد، ماژول برقراری تماس است. این نوع ماژول امکان ایجاد تماس را…
ماژول Popup
لازمه سفارشی سازی مرکز تماس ویپ و یکپارچه سازی آن با اتوماسیون های اداری، استفاده از ماژول هایی ویژه ای است که هریک کاربری خاص خود را دارند. یکی از…