ارتباط ویپ با CRM

آیا در مورد CRM و ارتباط مراکز تماس ویپ با آن اطلاعاتی دارید؟ همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتری پیرامون ارتباط ویپ با CRM و مزایا و کاربردهای آن آشنا شوید. سی آر ام در واقع عنوانی است که برای اشاره به اتوماسیون های داخلی شرکت ها و مجموعه های تجاری، اداری و خدماتی به کار برده می شود. در فرایند برقراری ارتباط بین مرکز تماس Voip با CRM تلاش می شود که ویپ به یک سامانه دیگر متصل گردد. به این ترتیب تعداد مشخصی از خروجی های سیستم ویپ روی یک سیستم دیگر قابل دریافت هستند که کاربردهای مختلفی نیز برای کاربران خواهند داشت.

سفارشی سازی ویپ با سی آر ام به شما این امکان را می دهد که بدون لاگین شدن به پنل های ویپ، خروجی های مورد نظرتان در مورد تعداد تماس گیرندگان و … را دریافت کنید. اما برقراری ارتباط ویپ با CRM نیاز به دانش تخصصی و مهارت بالایی دارد. این کار باید توسط مهندسین ارشد شبکه و نرم افزار انجام شود تا کاربران حداکثر بهره را از آن ببرند. برای دریافت خدمات تخصصی در این زمینه می توانید از تیم شبکه مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید؛ همراه ما باشید.

ارتباط ویپ با CRM

مزایای ارتباط ویپ با CRM

به طور کلی مرتبط کردن مراکز تماس ویپ با سی آر ام یا سامانه ارتباط با مشتریان، مزایای بی شماری هم برای کارکنان مجموعه و هم برای مشتریان آن دارد. فکس سرور، ماژول نوبت دهی بیمارستانی، ماژول احراز هویت، انواع ماژول های ارتباطی بین CRM و ERP های سازمانی جهت هماهنگی بیشتر ساختار و تلفن بانک بخشی از این مزایا هستند که به راحتی به آنها دسترسی خواهید داشت. پس از ارتباط ویپ با CRM دیگر نیازی نیست برای دریافت گزارش های کاری ip تلفن خود وارد پنل ویپ شوید.

شما با کمترین زحمت به گزارش های تماس مجموعه خود دسترسی خواهید داشت. یعنی می توانید بدانید که چه کسانی با شما تماس گرفته اند. همچنین شما یک دفترچه تلفن خواهید داشت که تنها کافی است روی اسم فرد مورد نظرتان در آن کلیک کنید. سیستم به صورت خودکار شماره را گرفته و کاربر گوشی را بر می دارد. یعنی عملا نیازی به گرفتن شماره های مختلف نخواهید داشت. ماژول های ارتباطی که پیش تر راجع به آنها صحبت کرده بودیم دقیقا در همین زمینه کاربرد دارند.

نحوه برقراری ارتباط Voip با CRM

حال که با ماهیت و مزایای ارتباط ویپ با CRM آشنا شدید، باید در مورد نحوه برقراری این ارتباط نیز اطلاعاتی داشته باشید. پیش از هر چیز باید بدانید که هرگونه سفارشی سازی ویپ با اتوماسیون های اداری بر مبنای دانش سازمانی و برنامه نویسی انجام می شود. بنابراین لازمه برقراری یک ارتباط درست و کاربردی، انجام مراحل آن توسط کارشناسان حوزه های یاد شده می باشد.

برای این که خدمات و سرویس های ارائه شده به شما عزیزان در بالاترین سطح تخصصی قرار داشته باشد، تمامی مراحل سفارشی سازی ویپ توسط مهندسین ارشد شبکه و برنامه نویسی انجام می گردد. همکاران ما در مرکز سخت افزار ایران ضمن استفاده از فناوری های پیشرفته و نیز بهره گیری از دانش روز دنیا به شما کمک می کنند که بیشترین بهره را از یکپارچه سازی مرکز تماس مجموعه کاری خود ببرید. آنها پس از بررسی محدودیت ها و قابلیت های شرکت شما، بهترین راهکارها را برای ارتباط ویپ با CRM طراحی و اجرا می کنند.

برقراری ارتباط ویپ با CRM توسط متخصصین حرفه ای

مرکز سخت افزار ایران با هدف افزایش بهره وری شرکت های خدماتی و افزایش رضایت مشتریان، اقدام به ارائه خدمات نوین در حوزه شبکه و تلفن های ویپ نموده است. یکی از این خدمات مربوط به برقراری ارتباط ویپ با CRM است. همکاران ما ضمن شناخت و تحلیل اهداف، استراتژی ‌ها، فرایندها و سایر نیازمندی‌های سازمان شما راهکار اختصاصی ارتباط با مشتریان را طراحی و اجرا می کنند. با توجه به تجربه و مهارت بالای کارشناسان شبکه مرکز سخت افزار ایران، راهکار طراحی شده قطعا بهترین روش برای شرکت شما خواهد بود.

یعنی شما می توانید اطمینان داشته باشید که بهترین بازدهی و نتیجه را از برنامه پیاده شده خواهید گرفت. همچنین همکاران ما پیش از هرگونه اقدامی، زیرساخت ها و پتانسیل های سازمان را به دقت بررسی می کنند تا با توجه به آنها، کامل ترین راهنمایی را به شما ارائه دهند. در طول تمامی مراحل سفارشی مرکز تماس ویپ و مرتبط ساختن آن با اتوماسیون های اداری می توانید از مشاوره های تخصصی کادر فنی مرکز سخت افزار ایران بهره مند شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+