جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

راه اندازی خط 5 رقمی در اصفهان

خطوط 5 رقمی که تحت عنوان سیپ ترانک یا سیپ فون نیز شناخته می شوند، جزء جدیدترین پروتکل های ارتباطی به شمار می روند. مخابرات و چند شرکت وابسته اخیرا اقدام به عرضه این خطوط کرده اند. این سرویس امکان برقراری چندین تماس را به صورت هم زمان در سرورها فراهم می سازد. پیش تر در مورد راه اندازی سیپ ترانک اطلاعاتی را به شما ارائه داده ایم.

امروز به صورت ویژه راجع به راه اندازی خط 5 رقمی در اصفهان صحبت می کنیم. اگر ساکن استان اصفهان هستید و تمایل به دریافت و راه اندازی خطوط سیپ فون در مجموعه کاری خود دارید، ادامه مطلب برای شما کاربردی خواهد بود. پس از دریافت خط، می توانید با مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. همکاران ما شما را راهنمایی می کنند که برای راه اندازی خط و همگام سازی آن با اتوماسیون های اداری و نرم  افزارهای مورد نظر به چه ترتیبی عمل کنید. ارتباط سیپ ترانک با اسکایپ بیزینس، ماژول های ارتباطی، راه اندازی مراکز تماس مایکروسافت و سیسکو (بر حسب نیاز) ارتباط ویپ با CRM و هرآنچه که در این حوزه نیاز دارید، توسط کارشناسان شبکه مرکز سخت افزار ایران به شما ارائه خواهد شد. برای آشنایی با روند راه اندازی خط 5 رقمی در اصفهان از شما دعوت می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید.

راه اندازی خط 5 رقمی در اصفهان

نحوه راه اندازی خط 5 رقمی در اصفهان

اولین گام برای راه اندازی خطوط تلفن 5 رقمی سیپ ترانک در اصفهان یا هر جای دیگری، خرید خط از مخابرات است. چند شرکت مرتبط دیگر هم این خطوط را به متقاضیان عرضه می کنند. پس از دریافت خط، کارشناس وب به محل مراجعه کرده و زیرساخت ها و شرایط لازم را مورد بررسی قرار می دهد. سپس با توجه به شرایط، اقدامات لازم را برای راه اندازی خط و سرویس های جانبی به انجام می رساند. باید بدانید که سیپ ترانک از پروتکل IP استفاده می کند و نیاز به فناوری ویپ دارد.

در ادامه کار شما به یک مودم یا روتر نیاز دارید که مودم های اینترنت ADSL خانگی تفاوت دارند. تنوع راهکارها و تجهیزات پشتیبانی کنندۀ سیپ ترانک و ویپ و همچنین شرایط متفاوت متقاضیان این سرویس از لحاط نوع کاربرد، اندازۀ سازمان، نیاز به نوع و نحوۀ برقراری تماس ها، تجهیزات تلفنی موجود و میزان همخوانی آن با سیستم جدید و … نکاتی هستند که نیاز به بررسی کارشناسی دارند. پس از بررسی این موارد و تامین تجهیزات و زیرساخت های مورد نیاز، خط سیپ ترانک راه اندازی شده و می توانید از قابلیت های مختلف آن بهره مند شوید. برای اطلاع از جزئیات راه اندازی خط 5 رقمی در اصفهان می توانید با کارشناسان web مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

خرید خط 5 رقمی در اصفهان

همانطور که اشاره کردیم در حال حاضر مخابرات و چند شرکت تابعه، خطوط 4 و 5 رقمی سیپ را به کاربران و متقاضیان عرضه می کنند. برای خرید خط 5 رقمی در اصفهان باید به یکی از این شرکت ها مراجعه کنید. پس از تحویل مدارک لازم (تصویر اساسنامه و مدارک ثبت شرکت، کپی شناسنامه مدیرعامل و نماینده شرکت، فرم کد اقتصادی و …) ، باید فرم مربوطه را پر کنید. سپس با توجه به نیاز و پتانسیل شرکت یا مجموعه مورد نظرتان یکی از انواع خطوط چهار یا پنج رقمی را انتخاب کنید.

در نهایت باید منتظر تماس مخابرات برای تحویل گرفتن خط مورد نظر باشید. پس از ثبت نام، خط تلفن 5 رقمی به صورت زوج سیم مسی با ظرفیت حداقل 30 کانال به شما تحویل داده خواهد شد. هر کانال معادل یک خط تلفن شهری بوده و همه آنها یک سر شماره دارند. پس از طی این مراحل، می توانید از طریق مرکز سخت افزار ایران اقدام به راه اندازی خط 5 رقمی در اصفهان نمایید.

خدمات راه اندازی خطوط پنج رقمی در اصفهان

واحد شبکه مرکز سخت افزار ایران ضمن بهره گیری از دانش روز دنیا به مجموعه های اداری، تجاری و خدماتی برای ارتقا و بهبود سطح کیفی ارتباط با مشتریان کمک می کند. این مجموعه در راستای تحقق اهداف و اصول مشتری مداری خدمات منوعی را پیرامون راه اندازی خط 5 رقمی در اصفهان و سایر نقاط به صاحبان کسب و کار ارائه می دهد.

مشاوره تلفنی حضوری توسط کارشناسان ارشد شبکه، طراحی، نصب و راه اندازی تلفن 5 رقمی سیپ ترانک (sip trunk) ، راه اندازی خط پنج رقمی روی انواع سانترال بدون نیاز به تعویض سانترال، پیاده سازی سیپ ترانک روی روتر های سیسکو، ارائه سرویس های نرم افزاری با امکاناتی مثل صف انتظار، منشی گویا و … و ارائه سرویس و پشتیبانی پس از نصب از جمله خدمات راه اندازی خطوط پنج رقمی در استان اصفهان به شمار می روند. شماره تلفن های این مرکز در سایر بخش های سایت قرار گرفته اند و می توانید با شماره گیری آنها، راهنمایی های لازم را از مهندسین ارشد شبکه دریافت کنید.

1/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.