عملکرد صف

ماژول های فروش که در فرایند سفارشی سازی مرکز تماس ویپ مورد استفاده قرار می گیرند انواع مختلفی دارند. یکی از مدل های این ماژول ها عملکرد صف است. این ماژول تماس های ورودی برای هر صف پاسخگویی را نمایش می دهند تا تیم های فروش و پشتیبانی از عملکرد صف مربوطه به صورت زنده مطلع شوند. تماس ها در صف پاسخگویی به 2 بخش تقسیم می شوند:

تماس های پاسخ‌ داده شده و تماس های از دست رفته. مدیران بخش می‌توانند عملکرد پاسخگویی تیم ها را با استفاده از ماژول عمکلرد به نحو کامل مدیریت کنند. همچنین با استفاده از این ماژول می‌توانید از تعداد تماس های از دست رفته، پاسخ ‌داده شده، فایل های رکورد شده و … نیز به خوبی مطلع گردید.

عملکرد صف

اجرای ماژول عملکرد صف

به طور کلی نصب و اجرای ماژول های فروش و نحوه انجام این کار در نحوه بهره برداری از آن اهمیت و تاثیر بسزایی دارد. اگر خطایی در روند انجام این کار رخ دهد، شما نخواهید توانست به صورت کامل از تمامی امکانات این ماژول ها بهره مند شوید. لذا بهتر است برای استفاده از تمام پتانسیل این بخش، اجرای ماژول عملکرد صف را به کارشناسان شبکه محول کنید. همکاران ما در مرکز سخت افزار ایران تمامی بخش ها و مراحل این فرایند را به شکل تخصصی انجام می دهند. تولید، طراحی و اجرای انواع ماژول های فروش به منظور یکپارچه سازی ویپ (VOIP) با اتوماسیون اداری، بخشی از اقدامات تخصصی هستند که در واحد وب مرکز سخت افزار ایران انجام می شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+