ماژول Agent یکی از ماژول های نظارتی است که اطلاعات کاملی از عملکرد پرسنلی که به عنوان پاسخگو در صف انتظار هستند، ارائه می دهد. تعداد تماس های پاسخداده شده هر پاسخگو، وضعیت لحظه ای کاربر (آزاد یا در حال مکالمه بودن) وضعیت پاسخگویی کاربر (در حال استراحت یا آماده پاسخگویی) و زمال آخرین تماس پاسخ داده شده از جمله اطلاعاتی است که این ماژول در اختیار مدیر مجموعه قرار می دهد. در واقع با راه اندازی ماژول ایجنت می توانید نظارت کامل تر و راحت تری بر کار پرسنل بخش پاسخ دهی مجموعه خود داشته باشید.
راه اندازی ماژول Agent در مرکز سخت افزار ایران
مرکز سخت افزار ایران واحد شبکه یا وب را با هدف ارائه راهکارها و روش های نوین جهانی به شرکت های خدماتی راه اندازی کرده است. این مرکز در راستای تحقق اهداف ذکر شده به تجهیزات پیشرفته ای مجهز شده است. این مساله به کمک کارشناسان شبکه آمده تا بتوانند خدمات با کیفیتی را به صاحبان مشاغل ارائه دهد.
راه اندازی ماژول Agent در مرکز سخت افزار ایران توسط افرادی انجام می شود که تجربه بالایی در اجرای پروژه های مشابه دارند. همکاران ما به شما کمک می کنند که ضمن سفارشی سازی مرکز تماس مجموعه مورد نظرتان، بهترین و کاربردی ترین ماژول های ارتباطی را نیز دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و صحبت با متخصصین web مرکز سخت افزار ایران با ما در تماس باشید.