ماژول های سفارشی ویپ

در مطالب قبلی راجع به سفارشی سازی مرکز تماس ویپ و جزئیات و مزایای آن با شما عزیزان صحبت کرده ایم. نکته ای که در این مورد وجود دارد این است که برای یکپارپچه سازی و سازگاری سیستم VOIP  با نرم ‌افزارهای اتوماسیون، نیاز به یک سری ماژول های ارتباطی خواهد بود. این ماژول ها که نمونه آنها را در مراکزی همچون بیمارستان ها، هتل ها و … مشاهده می کنیم، عملکرد کلی اتوماسیون های اداری، اتوماسیون مالی، نرم افزار فروش، مراکز تماس، نرم افزار هتل داری، ERP، BSS، OCS و … را سرعت می بخشند.

نکته جالب تر این است که فرایند یکپارچه سازی به نحوی انجام می شود که ارتباط ماژول های سامانه VOIP در نرم افزار های اتوماسیون به خوبی قابل مشاهده و رصد خواهد بود. مرکز سخت افزار ایران ضمن اشراف کامل بر نوع تعامل های مورد نیاز شرکت ها و موسسات خدماتی، از فناوری های نوین و در عین حال سریع برای ارائه خدمات مرتبط با ویپ بهره می برد. کارشناسان شبکه در این مرکز به خوبی از نیازهای صاحبان مشاغل در ایران و نیز ظرفیت های موجود در این زمینه مطلع هستند. به همین دلیل هم ضمن ادغام دانش فنی خود با تجهیرات و برنامه های موجود، اقدام به طراحی، تولید و راه اندازی انواع ماژول های سفارشی ویپ کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع این ماژول ها و نحوه بهره مندی از آنها در کسب و کار خود، از شما دعوت می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید.

ماژول های سفارشی ویپ

انواع ماژول های سفارشی سازی ویپ

به طور کلی ماژول های ارتباطی ویپ به سه بخش فروش، تحلیل عملکرد و ارتباط تقسیم می شوند. هریک از این بخش ها خود دارای زیر مجموعه هایی هستند که بسته به شرایط، از یکی از آنها استفاده می شود. اولین بخش ماژول های ارتباطی که در سفارشی سازی Voip مطرح می شوند، ماژول های فروش هستند. Popup، برقراری تماس، عملکرد صف، مدیریت بهره وری، احراز پرسنل شیفتی، ثبت درخواست تماس و ماژول های نظارتی در این دسته جای می گیرند. دیگر بخش از ماژول های سفارشی سازی مرکز تماس ویپ که مرکز سخت افزار ایران در زمینه طراحی و اجرای آنها فعالیت می کند، مربوط به تحلیل عملکرد است.

این بخش بیشتر بر ارائه گزارشات دوره ای تمرکز دارد و عملکرد نسبی را به اشتراک می گذارد. ماژول های تحلیل عملکرد شامل چندین ماژول دیگر از جمله Performance، Average time و Agent می شوند. به عنوان آخرین بخش ماژول های سفارشی ویپ نیز باید به ماژول  ارتباطی اشاره کنیم که در زمینه برقراری ارتباطات شرکت از طریق سامانه هایی مثل فکس، ارسال پیامک و … کاربرد دارد. فکس، ارسال پیامک و پیگیری کالا مهم ترین زیر مجموعه های این ماژول به شمار می روند.

هریک از این ماژول ها بر حسب نیاز، نوع کاربری و نیز زیرساخت های موجود در مجموعه کاری شما در آن راه اندازی می شوند. آنچه اهمیت دارد این است که استفاده از ماژول های سفارشی سازی ویپ ضمن سرعت بخشیدن به عملکرد کاری مجموعه، شما را روز به روز به تحقق سیاست ها و اهدافت تان نزدیک تر خواهد کرد. مهندسین ارشد شبکه در مرکز سخت افزار ایران مشاوره های لازم را در این خصوص به شما ارائه داده و با کیفیت ترین محصول را عرضه خواهند کرد.

ماژول های سفارشی ویپ در بخش فروش

  • ماژول popup
  • ماژول برقراری تماس
  • ماژول عملکرد صف
  • ماژول مدیریت بهره وری
  • ماژول احراز پرسنل شیفتی
  • ماژول ثبت درخواست تماس
  • ماژول نظارتی

ماژول های ویپ در بخش تحلیل عملکرد

تمرکز این بخش به ارائه گزارشات دوره ای می باشد که عمل‌کرد نسبی را به اشتراک می گذارد.

1- Performance

2- Average time

3- Agent

ماژول های سفارشی ویپ در بخش ارتباطی

  • ماژول فکس
  • ماژول ارسال پیامک
  • ماژول پیگیری کالا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+