جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30

خطوط تلفن پنج رقمی که توسط مخابرات و چند شرکت دیگر به متقاضیان عرضه می شوند، مزایای بسیاری داشته و روند ارتباطات شرکت ها را به میزان چشمگیری بهبود می بخشد. خطوط تلفن 5 رقمی تحت شرایطی مشخص به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار می شوند. راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 اشاره به راه اندازی این خطوط برای اشخاص و افراد حقیقی دارد.

جالب است بدانید که سی تل شباهت بسیاری به سرویس روتاری دارد. همچنین در قبال صرف هزینه بیشتر، امکان دریافت شماره های رند در این سرویس نیز وجود دارد. پس از دریافت و راه اندازی خطوط Tell 30 این امکان را خواهید داشت که تا ۳۰و ۶۰و ۹۰ و ۱۲۰ تماس به طور همزمان داشته باشید. مرکز سخت افزار ایران به عنوان یکی از مجرب ترین ارائه دهندگان خدمات حوزه شبکه، برای راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 در خدمت شما عزیزان می باشد. برای آشنایی بیشتر با جزئیات این سرویس ادامه مطلب را دنبال کنید.

5/5 (6 امتیاز)
راه اندازی خط 5 رقمی tell 30

هزینه راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30

معمولا اولین سوال کاربران در خصوص خطوط تلفن تلسی پیرامون هزینه های راه اندازی این خطوط است. در واقع مخارج راه اندازی و استفاده از این خطوط به دو بخش تقسیم می شوند. علاوه بر هزینه راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 شما باید هزینه نگهداری هم پرداخت کنید. یعنی در هنگام دریافت خط شما هزینه ای مشخص را به مخابرات یا شرکت انتخابی خود پرداخت می کنید. سپس هزینه ای را بابت نصب و راه اندازی خط پنج رقمی توسط تیم وب مرکز سخت افزار ایران پرداخت می کنید. اما این پایان ماجرا نیست و شما باید ماهیانه مبلغی را بابت نگهداری سرویس تل سی پرداخت کنید.

استفاده از خط 5 رقمی Tell 30 چه مزایایی برای شما دارد؟

همانطور که پیش تر هم اشاره شد، راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 مزایای بی شماری برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت. باید بدانید که سرویس تل سی یا TEL30 از نظر امکانات و تجهیزات و نحوه دریافت هیچ تفاوتی با سرویس سیپ ترانک ندارد. تنها تفاوت موجود این است که تل سی به مشترکین حقیقی ارائه می شود و سرویس سیپ ترانک ویژه کاربران و مشترکین حقوقی می باشد.

امکان واگذاری به هر دو دسته افراد حقیقی و حقوقی، جایگزین مناسب برای سرویس پی در پی، امکان برقراری تعداد زیادی تماس (حداقل 30 تماس) بدون بوق اشکال، عدم وجود محدودیت جغرافیایی و مواردی از این دست، قابلیت هایی هستند که پس از راه اندازی TEL30 به دست خواهید آورد. گفتنی است مرکز سخت افزار ایران به عنوان یکی از معدود مراکز معتبری شناخته می شود که سرویس های نصب و راه اندازی خطوط پنج رقمی را به متاقضیان این حوزه ارائه می دهد.

نحوه دریافت خط 5 رقمی Tell 30

برای دریافت خط 5 رقمی Tell 30 باید به مخابرات یا یکی از شرکت های ارائه دهنده این سرویس مراجعه کنید. پس از دریافت خط، تیم مهندسین شبکه در مرکز سخت افزار ایران فرایند نصب و راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 را آغاز خواهند کرد. همکاران ما به آدرسی که ارائه می دهید مراجعه کرده و زیرساخت ها، امکانات و محدودیت های مجموعه مورد نظر شما را بررسی می کنند. سپس با توجه به این موارد، اقدامات لازم برای راه اندازی تل سی را انجام می دهند.

باید بدانید که مرکز سخت افزار ایران جزء معتبر ترین مراکز ارائه دهنده خدمات شبکه به شمار می رود. این اعتبار در سایه برخورداری از مجوز های مربوطه و فعالیت در چهارچوب قانون به دست آمده است. همکاران ما در این مجموعه از فناوری های نوین ارتباطی استفاده می کنند تا به بهره وری شرکت ها و مجموعه های خدماتی در کشورمان کمک کنند. شماره تماس واحد web مرکز سخت افزار ایران در صفحه ی تماس باما ذکر شده و می توانید از طریق آنها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.