جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مرکز تماس استریسک

مرکز تماس استریسک نوعی از مراکز تماس open source یا متن باز است که در واقع نوعی نرم افزار به شمار می رود. این نرم افزار برخی از امکانات و قابلیت های ip تلفن را البته با محدودیت هایی در اختیار کاربران قرار می دهد. تماس های برقرار شده در استریسک به این صورت است که یک کاربر در یک نقطه مشخص اقدام به شماره گیری می کند. سیستم تلفنی استریسک بین شماره ها جستجو کرده و مکان مقصد را پیدا می کند. سپس فرایند انتقال صوت به مکان دوم را به انجام می رساند.

مهم ترین و البته محبوب ترین ویژگی مرکز تماس استریسک ، متن باز بودن آن است. این یعنی کاربر می تواند این نرم افزار را در تمامی دستگاه های IP-PBX راه اندازی کرده و سیستم تلفنی انحصاری اش را مطابق با سلیقه خود راه اندازی نماید. این نرم افزار به راحتی بر پلتفورم های Linux، BSD، ویندوز و OSX اجرا می شود و عملیات صوت بر بستر IP را در چهار پروتکل انجام می دهد. در واقع می توان چنین گفت که مرکز تماس Asterisk ، خدمات پست صوتی را به همراه فهرست، کنترل صوتی، پاسخگویی صوتی تعاملی و صف بندی تماس ارائه می دهد. با واحد شبکه مرکز سخت افزار ایران همراه باشید تا شما را با نکات کاربردی در خصوص مرکز تماس استریسک و نحوه نصب و اجرای آن آشنا کنیم.

Rate this post
مرکز تماس استریسک

چرا باید از مرکز تماس استریسک استفاده کنیم؟

استریسک یک نرم افزار متن باز است که با پلتفرم های مختلف همخوانی و هماهنگی دارد. استفاده از مرکز تماس استریسک امکانات و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از قابلیت های جالب توجه این سرویس، منوی صوتی و اپراتور هوشمند آن است.

موارد دیگری همچون اتصال دفاتر مختلف به یکدیگر، ضبط مکالمات و جزئیات، قابلیت اتصال به  CRM، قابلیت اتصال به اپلیکیشن های سازمانی، سیستم‌های متنوع و پیشرفته گزارش‌گیری، امکان انجام کارهای سفارشی بنا بر نیاز سازمان شما، امکان تعریف داخلی بر روی موبایل و دسکتاپ با استفاده از نرم افزارهای موجود بدون هیچ هزینه ای، گروه بندی داخلی ها و تنظیم نحوه پاسخ گویی به تماسهای ورودی از داخلی های مشخص، شرایط زمانی پاسخگویی، فکس نرم افزاری، ارسال فکس به ایمیل، پنل اپراتور، صندوق صوتی، صف انتظار، ایجاد خط مستقیم و رابط کاربری تحت وب از جمله قابلیت های دیگر مرکز تماس استریسک به شمار می روند. ارتباط صوت بر بستر IP در استریسک به هیچگونه سخت افزار اضافی ندارد. بنابراین استفاده از مرکز تماس Asterisk هزینه های بخش ارتباطات شرکت شما را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

راه اندازی مرکز تماس استریسک

اگرچه نرم افزار استریسک یک برنامه متن باز است، اما نصب و کار کردن با آن پیچیدگی های خاص خود را دارد. کارشناسان ما در مرکز طراحی شبکه به شما کمک خواهند کرد که از قابلیت های متعدد این برنامه بهره مند شوید. راه اندازی مرکز تماس استریسک در این مجموعه به دست جمعی از مجرب ترین کارشناسان شبکه انجام می شود. همکاران ما دوره های تخصصی را در حوزه web گذرانده اند. به واسطه همین دوره ها و نیز تجربه کاری بالا، تیم وب مرکز سخت افزار ایران می تواند فرایند نصب و راه اندازی Asterisk را به بهترین شکل و بدون هیچ ایرادی انجام دهد. در صورت تمایل به راه اندازی مرکز تماس ویپ کافی است با این مجموعه تماس برقرار کنید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.