جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ارتباط بین سازمانی از طریق ویپ

تمامی افرادی که از تلفن های ویپ در مجموعه کاری خود استفاده می کنند، این کار را با هدف برقراری ارتباط انجام می دهند. بنابراین می توان گفت که ارتباط بین سازمانی از طریق ویپ ، در واقع ماهیت اصلی ip تلفن را شامل می شود. تا پیش از این کاربران برای برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی مورد نظرشان از سیستم سانترال استفاده می کردند. سانترال نیاز به نوعی تلفن ویژه داشت و باید کابل کشی های گسترده ای برای آن انجام می شد.

بروز مشکل در هریک از بخش های کابل کشی عملکرد سانترال را مختل می کرد و کاربران با مشکلات بسیاری برای کار با این سیستم مواجه بودند. آی پی تلفن یا مرکز تماس ویپ این مشکلات را برطرف کرده و برقراری ارتباط بین چندین شعبه یک سازمان را بسیار راحت تر نموده است. با توجه به لزوم آشنایی کاربران با تکنولوژی های نوین ارتباطی، مقاله امروز را به بررسی فرایند ارتباط بین سازمانی از طریق ویپ اختصاص داده ایم. ما به شما کمک می کنیم که ضمن استفاده از قابلیت های voip در ارتباطات مورد نظرتان، این بخش از مجموعه کاری تان را ارتقا دهید. برای دریافت خدمات تخصصی در این زمینه هم می توانید از تیم شبکه مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

ارتباط بین سازمانی از طریق ویپ

مزایای ارتباط بین سازمانی از طریق ویپ

اولین مزیت ارتباط بین سازمانی از طریق voip حذف شدن کابل کشی های پیچیده و بسیاری تجهیزات سخت افزاری می باشد. وقتی شما مرکز تماس ویپ مجموعه کاری خود را با اتوماسیون های اداری از جمله CRM ، فکس و … یکپارچه سازی می کنید، بخش ارتباطات درون و برون سازمانی سازمان شما به میزان چشمگیری بهبود خواهد یافت. با این کار شما می توانید از سامانه فکس سرور و قابلیت های بی شمار آن برای دریافت و ارسال نمابرهای مورد نظرتان استفاده کنید.

فکس سرور یک سامانه به روز و پیشرفته است که در بستر وب فعالیت کرده و دستگاه فکس و کارتریج و … را حذف می کند. هماهنگی مرکز تماس ویپ با اتوماسیون های اداری همچنین به شما این امکان را می دهد که از انواع ماژول های ارتباطی از جمله ماژول نوبت دهی بیمارستانی، ماژول احراز هویت، ماژول های بین CRM و ERP های سازمانی و تلفن بانک نیز بهره مند شوید. مواردی همچون حذف تجهیزات سخت افزاری و هزینه های نگهداری از آنها، افزایش سرعت، بهبود کیفیت و افزایش چشمگیر امنیت تماس ها نیز در شمار مزایای ارتباط بین سازمانی از طریق ویپ قرار دارند.

با ارتباط بین سازمانی از طریق voip هزینه ها را کاهش دهید

در کنار همه مزایایی که ارتباط بین سازمانی از طریق ویپ دارد، کاهش هزینه های سازمانی را می توان مهم ترین سودمندی این سرویس به شمار آورد. این کاهش هزینه می تواند بسته به راهکاری که در مجموعه شما مورد استفاده قرار می گیرد، متفاوت باشد. همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، برای برقراری ارتباط بین سازمانی از طریق voip هیچ نیازی به کابل کشی (مشابه سانترال) نیست. این کار با استفاده از یک سرور مرکزی و چند گوشی تلفن در شعب مختلف به راحتی امکان پذیر است.

حتی در صورت افزایش تعداد تماس ها نیز می توان تعداد سرورها را به راحتی افزایش داد. سرورها با پروتکل های سیپ ترانک و تل سی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. از طرفی تماس هایی که در بستر ویپ برقرار می شوند هزینه بسیار پایینی دارند. مجموع این موارد موجب شده که ارتباطات سازمانی از طریق ویپ هزینه های ارتباطی مجموعه کاری شما را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

راه اندازی مرکز تماس بین سازمانی توسط مهندسین شبکه

اگر به این نتیجه رسیده اید که در مجموعه کاری خود از ارتباط بین سازمانی از طریق ویپ استفاده کنید، مرکز سخت افزار ایران در خدمت شما عزیزان خواهد بود. مرکز تماس چند سازمانی به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ هزینه ای با تمامی شعب شرکت تان در ارتباط باشید. اما برای راه اندازی یک مرکز تماس کاربردی باید چه کرد؟

برای این کار روش های سنتی و نوین وجود دارد. آنچه اهمیت دارد این است که فرایند راه اندازی ویپ و یکپارچه سازی آن را اتوماسیون های اداری به شکل صحیح و متناسب با پتانسیل های مجموعه مورد نظر انجام شود. مهندسین ارشد شبکه در مرکز سخت افزار ایران به شما کمک می کنند که به بهترین نحو از امکانات مراکز تماس ویپ بهره مند شوید. برای دریافت تخصصی ترین خدمات در این زمینه کافی است با واحد طراحی شبکه در این مجموعه تماس بگیرید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.