جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سفارشی سازی مرکز تماس voip

اگر از سیستم تلفن ویپ در سازمان خود استفاده می کنید حتما می دانید مرکز تماس voip نوعی تلفن مبتنی بر IP است. در واقع این نوع مرکز تماس، برقراری مکالمات تلفنی را با استفاده از بستر شبکه امکان پذیر می سازد. ویپ از فن آوری های دیجیتال برای برقراری تماس استفاده می کند و کیفیت تماس ها و ارتباطات درون و برون سازمانی را به میزان زیادی افزایش می دهد. از جمله قابلیت های این سرویس امکان یکپارچه سازی و سفارشی سازی آن با نرم افزارهای کاربردی همچون CRM است.

یعنی شما می توانید با سفارشی سازی مرکز تماس voip شرایط را برای پاسخگویی هوشمند به مراجعین و تماس گیرندگان را فراهم سازید. امروزه اولین ارتباط بیشتر مشتریان با یک مجموعه خدماتی از طریق تماس تلفنی برقرار می شود. بنابراین هرقدر سیستم پاسخگویی سازمان شما پیشرفته تر باشد و امکانات بیشتری داشته باشد، کیفیت پاسخدهی نیز بالاتر خواهد بود. در نتیجه مشتری با همان اولین تماس شرکت شما را به عنوان یک مجموعه حرفه ای خواهد شناخت. اگر به دنبال یکپارچه سازی سیستم ویپ مجموعه خدماتی یا تجاری خود هستید، کارشناسان وب مرکز سخت افزار ایران در خدمت شما عزیزان خواهند بود. همکاران ما تجربه بالایی در این زمینه دارند و خدمات با کیفیت و بی نقصی را به شما ارائه خواهند داد. در ادامه شما را با جزئیات و نکاتی در مورد سفارشی سازی مرکز تماس voip آشنا خواهیم کرد.

5/5 (1 امتیاز)
سفارشی سازی مرکز تماس voip

مرکز تماس اقتصادی ویپ

سفارشی سازی مرکز تماس voip امکان بهره مندی از قابلیت های متعددی را برای کاربران فراهم می سازد. یکی از این قابلیت ها مرکز تماس اقتصادی ویپ است. اما آیا می دانید که مرکز تماس اقتصادی voip چیست؟ همانطور که پیش تر اشاره کردیم، راه اندازی ویپ نیازمند تامین تجهیزات و زیرساخت هایی است که هریک هزینه های خاص خود را دارند. سوئیچ، کیس، تلفن ها و دیگر زیرساخت های مورد نیاز، هزینه نسبتا بالایی را طلب می کنند.

این هزینه برای شرکت های بزرگ چندان غیر متعارف نیست و مزایای مضاعفی را در قبال آن دریافت می کنند. اما برای مجموعه های کوچک اصلا به صرفه نیست که چنین هزینه سنگینی را پرداخت کنند. مرکز تماس اقتصادی ویپ برای این مجموعه ها راه اندازی می شود تا با صرف کمترین مبلغ، از مزایا و امکانات تلفن تحت شبکه بهره مند شوند. جالب است بدانید که راه اندازی مرکز تماس اقتصادی voip نیاز به روتر و سوئیچ و … ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات این نوع مرکز تماس می توانید با واحد شبکه مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

ماژول ارتباط با تلفن Voip در crm

اساس فرایند سفارشی سازی مرکز تماس voip ، گنجاندن ماژول هایی در این سامانه است. در واقع با استفاده از این ماژول ها می‌توان سیستم تلفن voip را با اتوماسیون هایی همچون CRM و ERP همگام و یکپارچه سازی کرد. ماژول ارتباط با تلفن Voip در crm عبارتی است که برای اشاره به مجموعه ماژول های ارتباطی به کار برده می شود. با استفاده از این ماژول ها سیستم IP تلفن به بانک های اطلاعاتی سی آر ام مرتبط خواهد شد. به این ترتیب سیستم تلفنی مجموعه شما به شکل ویژه و مشخصی برنامه ریزی شده و رفتار تعریف شده ای خواهد داشت.

ماژول ها انواع مختلفی داشته و هریک کار خاصی انجام می دهند. به عنوان مثال ماژول پیگیری کالا در شرکت هایی که کار فروش انجام می دهند کاربرد دارد. مشتری به واسطه این ماژول می تواند وضعیت و سابقه خریدش را راحت تر پیگیری کند. یا ماژول های نظارتی امکان کنترل راحت تر کار سیستم و پرسنل را برای کاربران فراهم می سازند. انوع متنوع ماژول ارتباط با تلفن Voip در crm وجود دارند که به تناسب نوع فعالیت مجموعه ها در سیستم تلفن تحت شبکه آنها راه‌اندازی می شوند.

ماژول ارتباط با تلفن ویپ در crm

مرکز تماس و CRM

یکی از مزایای کاربردی و مهم سیستم تلفن ویپ، ارتباط آن با افزونه هایی همچون CRM است. پس از راه اندازی مرکز تماس ویپ، باید آن را با اتوماسیون های اداری و برنامه های دیگری یکپارچه کنید تا بیشترین بهره را از آن ببرید. سی آر ام عنوانی است که برای اشاره به اتوماسیون های داخلی شرکت ها و مجموعه های تجاری، اداری و خدماتی به کار برده می شود. پس از برقراری ارتباط بین مرکز تماس و CRM تعداد مشخصی از خروجی های سیستم ویپ روی یک سیستم دیگر قابل دریافت هستند.

سفارشی سازی مرکز تماس voip با سی آرام به شما این امکان را می دهد که بدون لاگین شدن به پنل های ویپ، خروجی های مورد نظرتان در مورد تعداد تماس گیرندگان و … را دریافت کنید. تلفن بانک ، فکس سرور، ماژول نوبت دهی بیمارستانی، ماژول احراز هویت، انواع ماژول های ارتباطی بین CRM و ERP های سازمانی جهت هماهنگی بیشتر، بخشی از جمله مزایای سفارشی سازی مرکز تماس و crm به شمار می روند. انواع ماژل های ارتباطی در این روند مورد استفاده قرار می گیرند که بر حسب نیاز و ظرفیت کاری سازمان مورد استفاده قرار می گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و نیز دریافت ماژول های اختصاصی مرکز تماس و CRM کافی است با تیم شبکه مرکز سخت افزار ایران تماس برقرار کنید.

سفارشی سازی مرکز تماس voip چه مزایایی دارد؟

نکته بسیار مهمی که در مورد سفارشی سازی مرکز تماس Voip و ارتباط با CRM و  ERP داخلی وجود دارد این است که این فرایند تاکید بسیاری بر دانش سازمانی و برنامه نویسی دارد. یعنی انجام آن حتما باید توسط کارشناسان شبکه و برنامه نویسی صورت بپذیرد. اما بد نیست بدانید که سفارشی سازی ویپ یکی از بخش های توانمندی است که منجر به تولید محصولات مرتبط با سیستم های IP-Telephoney  می شود. هر شرکت یا مجموعه خدماتی که با مشتریان در ارتباط است می تواند متناسب با نیاز روز خود از مزایای این سرویس بهره مند شود.

شما با سفارشی کرده مرکز تماس ویپ خود مزایای بی شماری را در اداره یا سازمان تان به دست خواهید آورد. فکس سرور، ماژول نوبت دهی بیمارستانی، ماژول احراز هویت، انواع ماژول های ارتباطی بین CRM و ERP های سازمانی جهت هماهنگی بیشتر ساختار و تلفن بانک از جمله مهم ترین دستاورد هایی هستند که با سفارشی سازی مرکز تماس voip به آنها دسترسی خواهید داشت. از طرفی وقتی شما شرکت هایی که از VoIP و CRM به صورت یکپارچه استفاده می کنید، اطلاعات دقیق تری از مصرف کننده قبل، بعد و در حین تماس خواهید داشت. اطلاعاتی که امکان بررسی تعاملات قبلی مشتری را فراهم کرده و به این ترتیب شرایط را برای فروش بیشتر مهیا خواهد ساخت.

برنامه نویسی سفارشی ویپ

سفارشی سازی مرکز تماس voip یک فرایند چند مرحله ای است که بیش از هرچیز به برنامه نویسی احتیاج دارد. یعنی یکی از اعضای تیم اعزامی برای راه اندازی ویپ و یکپارچه سازی آن با اتوماسیون های اداری باید یک برنامه نویس حرفه ای باشد. این فرد باید در زمینه شبکه نیز تخصص داشته باشد تا بتواند ضمن طراحی برنامه های مورد نیاز، آنها را با بستر ویپ تطابق دهد. مرکز سخت افزار ایران با تکیه بر حضور کارشناسان مجرب شبکه و نیز مهندسین نرم افزار، خدمات برنامه نویسی سفارشی ویپ را به متقاضیان این حوزه ارائه می دهد. نصب و راه اندازی فکس سرور، ماژول نوبت دهی بیمارستانی، ماژول احراز هویت، انواع ماژول های ارتباطی بین CRM و ERP های سازمانی جهت هماهنگی بیشتر ساختار و تلفن بانک از جمله امکاناتی هستند که برنامه نویسی سفارشی voip در اختیار کاربران قرار می دهد.

برنامه نویسی سفارشی ویپ

ارتباط ویپ با CRM

یکی از اصلی ترین بخش های سفارشی سازی مرکز تماسی voip ، ارتباط آن با crm است. سی آر ام که با عنوان تلفن گویا هم شناخته می شود، دارای بانک های اطلاعاتی است که امکان هوشمند سازی پاسخدهی را برای شما فراهم می سازد. یعنی در صورت سفارشی سازی مرکز تماس ویپ با CRM پاسخدهی به مشترکین مجموعه خدماتی شما به شکل هوشمند انجام خواهد شد. در مراکزی همچون بیمارستان ها و شرکت های خدماتی چنین سیستمی مورد استفاده قرار می گیرد.

در نتیجه وقتی با این مجموعه ها تماس می گیرید، به بخش مربوطه متصل شده و می توانید درخواست های خود را به راحتی پیگیری نمایید. مهم ترین مزیت ارتباط ویپ با CRM این است که برای پاسخگویی به تماس های دریافتی نیاز به حضور یک یا چند کارمند نخواهد بود. همچنین مشتریان هم نیازی به مراجعه حضوری به مجموعه مورد نظر برای پیگیری درخواست هایشان نخواهند داشت.

سفارشی سازی مرکز تماس ویپ با CRM

سفارشی سازی مرکز تماس voip با CRM از جمله قابلیت هایی است که ویپ در اختیار شما قرار می دهد. سی آر ام یا تلفن گویا به شما کمک می کند که با بانک های اطلاعاتی که در نرم افزار CRM طراحی و ذخیره سازی شده اند، فرایند پاسخدهی به مشتریان خود را هوشمند سازی کنید. مثلا تصور کنید که سیستم دبیرخانه شرکت تان را مکانیزه کرده اید تا مراجعین راحت تر وضعیت نامه ها و درخواست های خود را پیگیری کنند.

سفارشی سازی مرکز تماس ویپ با CRM و نصب تلفن گویا در این شرایط، موجب برقراری ارتباط با بانک اطلاعاتی این دبیرخانه خواهد شد. در نتیجه دیگر نیازی نیست که مشتریان به ساختمان دبیرخانه مراجعه کنند. آنها می توانند با یک تماس تلفنی اطلاعات مورد نیازشان را کسب کنند. بنابراین هم مشتری زمان کمتری برای استعلام وضعیت درخواست های خود صرف خواهد کرد و هم کارکنان شرکت شما می توانند به کارهای مهم تری برسند.

خدمات سفارشی سازی مرکز تلفن voip

مرکز سخت افزار ایران با هدف افزایش بهره وری شرکت های خدماتی و افزایش رضایت مشتریان، اقدام به ارائه خدمات نوین در حوزه شبکه و تلفن های ویپ نموده است. یکی از این خدمات مربوط به سفارشی سازی مرکز تماس voip است. همکاران ما ضمن شناخت و تحلیل اهداف، استراتژی ‌ها ،فرایندها و سایر نیازمندی‌های سازمان شما راهکار اختصاصی ارتباط با مشتریان را طراحی و اجرا می کنند. با توجه به تجربه و مهارت بالای کارشناسان شبکه مرکز سخت افزار ایران، راهکار طراحی شده قطعا بهترین روش برای شرکت شما خواهد بود.

یعنی شما می توانید اطمینان داشته باشید که بهترین بازدهی و نتیجه را از برنامه پیاده شده خواهید گرفت. همچنین همکاران ما پیش از هرگونه اقدامی، زیرساخت ها و پتانسیل های سازمان را به دقت بررسی می کنند تا با توجه به آنها، کامل ترین راهنمایی را به شما ارائه دهند. در طول تمامی مراحل سفارشی سازی مرکز تلفن voip و اجرا و راه اندازی این شبکه از مشاوره های تخصصی کادر فنی مرکز سخت افزار ایران بهره مند خواهید شد.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.