جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ماژول های نظارتی

آخرین گروه از ماژول های فروش که در فرایند یکپارچه سازی ویپ با اتوماسیون اداری مورد استفاده قرار می گیرد، ماژول نظارتی است. از نام این ماژول پیداست که برای نظارت بر فرایند تماس و برقراری و پیگیری تماس ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در واقع ماژول مورد علاقه مدیران است چون امکان نظارت دقیق بر مکالمات پرسنل را برای آنها فراهم می کند.

این ماژول که توسط مرکز سخت افزار ایران تولید و راه اندازی می شود، راهکارهایی نظیر شوند مکالمات و راهنمایی پرسنل هنگام مکالمه با مشتری یا (wisper) را برای کنترل بیشتر تماس ها ارائه می دهد. استفاده از ماژول های نظارتی به شما کمک می کند که ضمن نظارت بیشتر بر عملکرد پرسنل بخش تماس، مشکلات موجود را برطرف کرده و زمینه را برای رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان خود فراهم نمایید.

ماژول های نظارتی

راه اندازی ماژول های نظارتی

همانطور که اشاره شد مدیران شرکت ها با استفاده از راهکارهای ماژول نظارتی به راحتی می توانند عملکرد پرسنل را در بخش های ارتباطی مجموعه خود تحت کنترل قرار دهند. مفتخریم اعلام کنیم که مرکز سخت افزار ایران یکی از تولید کنندگان و ارائه دهندگان معتبر انواع ماژول های نظارتی می باشد. واحد وب این مرکز در راستای تحقق اهداف خود در زمینه ارتقا کیفیت ارتباطات شرکت ها و مجموعه های خدماتی، سرویس های مرتبط با راه اندازی ماژول های ارتباطی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

کارشناسان ارشد شبکه شما کمک خواهند کرد که بهترین راهکار را جهت نظارت بر فرایندها تماس مجموعه کاری خود دریافت نمایید. در صورت نیاز به راه اندازی ماژول های نظارتی در شرکت خود و نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، کافی است با واحد شبکه در مرکز سخت افزار ایران تماس برقرار کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.