راه اندازی ویپ مراحل مشخصی دارد که در مطالب قبلی راجع به این مراحل صحبت شده است. در مطلب پیش رو برآنیم تا اطلاعاتی در ارتباط با کاربرد ماژول ارتباط با تلفن voip در crm ، سفارشی سازی voip با crm و مواردی از این دست صحبت نماییم. همانگونه که میدانید برای بهره مندی حداکثری از این سیستم و طراحی آن مطابق با نیازهای شرکت، باید voip را با سیستم ها و اتوماسیون های اداری همگام کرد. ماژول های ارتباطی ویپ در این زمینه نقش بسیاری مهمی دارند. به مجموعه ماژولهای ارتباطی برای ارتباط مرتبط سازی سیستم های ویپ با اتوماسیون های اداری، ماژول ارتباط با تلفن voip در crm اطلاق می شود.
در واقع این ماژول یکی از بسترهای ارتباطی است که سیستم ip تلفن مورد استفاده در مجموعه ها را شخصیسازی می کند. در مراکز خدماتی و مراکز فروش بزرگ که در ابعاد وسیعی کار میکنند، نیاز به یک سیستم تلفنی گسترده از سانترال و … است. تنها در این صورت میتوان نیازهای مشتریان را مطابق با روند کاری مجموعه برطرف کرد. ارتباط تلفن ویپ با crm، erp و سایر اتوماسیون های اداری، با استفاده از چنین ماژول هایی انجام میشود. در ادامه شما را با نحوه نصب و راه اندازی ماژول ارتباط با تلفن voip در crm آشنا خواهیم کرد. گفتنی است واحد شبکه مرکز سخت افزار ایران به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز ارائه دهنده خدمات ویپ، در تمامی مراحل راه اندازی و سفارشی سازی تلفن ویپ کنار شما عزیزان خواهند بود
ماژول ارتباط با تلفن voip در crm چه کاربردی دارد؟
همانطور که در بخش قبل اشاره شد، برای گسترش کار سیستم تلفن ویپ و هماهنگ کردن آن با نوع فعالیت مجموعه ها، باید آن را سفارشی سازی کرد. ماژول های مختلفی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند، هریک کاربرد خاص خود را دارند. ماژول های نوبت دهی، ماژول های کنترل، ماژول احراز هویت و popup و … سیستم تلفن voip شما را مطابق با نوع کار مجموعهتان برنامه ریزی و هدایت میکنند. ماژول ارتباط با تلفن voip در crm به مدیران امکان نظارت بهتر بر کار پرسنل را می دهد.
کارشناسان بخش پاسخگویی نیز به لطف یک سری ماژول های ویژه، کار راحت تری برای شناسایی مشتریان و بررسی سوابق آنها خواهند داشت. از طرفی به لطف این ماژول ها وقتی مشتری با مجموعه تماس میگیرد، بر اساس خدماتی که تا کنون دریافت کرده به بخش مربوطه هدایت خواهد شد. مکانیسم کاری تلفن های گویا در بیمارستان ها و مراکزی همچون مخابرات و … بر همین مبنا می باشد.
راه اندازی ماژول ارتباط با تلفن voip در crm
سفارشی سازی مرکز تماس و مرتبط کردن آن با اتوماسیون های اداری نیاز به تخصص در حوزه های ویژهی این کار دارد. برای راهاندازی ماژول ارتباط با تلفن voip در crm باید کدنویسی های ویژه ای انجام شود. این کار تنها از عهده افرادی بر می آید که در حوزه های برنامه نویسی و شبکه خبره و برخوردار از دانش فنی بالا باشند. ضمن آنکه هرگونه سفارشی سازی ویپ با اتوماسیون های اداری یا سایر سیستم های ارتباطی میبایست بر مبنای دانش سازمانی و برنامه نویسی انجام میشود. کارشناسان شبکه زیرساخت ها را بررسی کرده و ماژول های مورد نیاز را مشخص میکنند.
سپس مهندسان برنامه نویسی با استفاده از زبان های کد نویسی مناسب، فرایند یکپارچه سازی را به انجام میرسانند. گفتنی است همکاران ما در مرکز سخت افزار ایران ضمن استفاده از فناوری های پیشرفته و نیز بهره گیری از دانش روز دنیا به شما کمک می کنند که بیشترین بهره را از یکپارچه سازی مرکز تماس مجموعه کاری خود ببرید. لذا برای راه اندازی ماژول ارتباط با تلفن voip در crm و مرتبط سازی مرکز تماس مورد استفاده خود با اتوماسیون های اداری کافی است با این مرکز تماس بگیرید
سفارشی سازی voip با crm در مرکز سخت افزار ایران
تیم مدیریت و کادر اجرایی مرکز سخت افزار ایران در راستای افزایش بهره وری مجموعه های خدماتی و استفاده آنها از حداکثر ظرفیت ارتباطی موجود تلاش می کنند. ما به دنبال این هستیم که با ارائه خدمات کاربردی به موسسه های مختلف، توان عملیاتی آنها را همسو با آخرین تکنولوژی های ارتباطی روز دنیا افزایش دهیم. در این راستا واحد وب اقدام به ارائه سرویس های متعددی در زمینه سفارشی سازی مرکز تلفن voip با crm و سایر اتوماسیون های اداری نموده است.
بررسی زیرساخت های شرکت، ارائه مشاوره های تخصصی و راه اندازی ویپ و یکپارچه سازی مرکز تماس با اتوماسیون های اداری مهم ترین خدماتی هستند که در این زمینه با متقاضیان ارائه می شوند. همکاران ما ضمن شناخت و تحلیل اهداف، استراتژی ها، فرایندها و سایر نیازمندیهای سازمان شما راهکار اختصاصی ارتباط با مشتریان را طراحی کرده و آن را به اجرا در می آورند