اگر از سیستم تلفن ویپ در سازمان خود استفاده می کنید حتما می دانید مرکز تماس voip نوعی تلفن مبتنی بر IP است. در واقع این نوع مرکز تماس، برقراری مکالمات تلفنی را با استفاده از بستر شبکه امکان پذیر می سازد. ویپ از فن آوری های دیجیتال برای برقراری تماس استفاده می کند و کیفیت تماس ها و ارتباطات درون و برون سازمانی را به میزان زیادی افزایش می دهد. از جمله قابلیت های این سرویس امکان یکپارچه سازی و سفارشی سازی آن با نرم افزارهای کاربردی همچون CRM است.
یعنی شما می توانید با سفارشی سازی مرکز تماس voip شرایط را برای پاسخگویی هوشمند به مراجعین و تماس گیرندگان را فراهم سازید. امروزه اولین ارتباط بیشتر مشتریان با یک مجموعه خدماتی از طریق تماس تلفنی برقرار می شود. بنابراین هرقدر سیستم پاسخگویی سازمان شما پیشرفته تر باشد و امکانات بیشتری داشته باشد، کیفیت پاسخدهی نیز بالاتر خواهد بود. در نتیجه مشتری با همان اولین تماس شرکت شما را به عنوان یک مجموعه حرفه ای خواهد شناخت. اگر به دنبال یکپارچه سازی سیستم ویپ مجموعه خدماتی یا تجاری خود هستید، کارشناسان وب مرکز سخت افزار ایران در خدمت شما عزیزان خواهند بود. همکاران ما تجربه بالایی در این زمینه دارند و خدمات با کیفیت و بی نقصی را به شما ارائه خواهند داد. در ادامه شما را با جزئیات و نکاتی در مورد سفارشی سازی مرکز تماس voip آشنا خواهیم کرد.