جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مدل ۲۰۲۳ ردمی‌بوک ۱۴ با نسل دوازدهم معرفی شد

 شیائومی در تاریخ ۲۰۲۳/۰۵/۲۴ لپ‌تاپ جدید خود را با نام ردمی بوک ۱۴ معرفی کرد.

ردمی‌بوک ۱۴ مدل ۲۰۲۳

شیائومی از لپ‌تاپ Redmi Book 14 2023 در چین رونمایی کرد. این محصول از نسل دوازدهم پردازنده‌های سری H اینتل i5 و i7، صفحه‌نمایش 2.8K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. ابعاد نمایشگر لپ‌تاپ جدید شرکت چینی ۱۴ اینچی است و از فناوری دالبی‌ ویژن پشتیبانی می‌کند.

لپتاپ جدید ردمی‌بوک از دالبی‌ اتموس و NFC پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول چهار میکروفون دارد که به قابلیت کاهش نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی هم مجهز شده است. شاسی این لپتاپ از آلومینیوم ساخته شده و با یک لولای یکپارچه بهره می‌برد. این لپتاپ قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه را داراست و از باتری ۵۶ وات‌ساعتی استفاده می‌کند. همچنین با شارژ سریع ۱۰۰ وات نیز سازگار است.

به همین منظور تعمیرات لپ تاپ بهتر است  به دست متخصصین مجرب و کارآزموده حاضر در مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ صورت بگیرد.

ردمی‌بوک ۱۴ مدل ۲۰۲۳

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، ردمی‌بوک ۱۴ جدید از نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد و حداکثر روشنایی نمایشگر آن به ۳۰۰ نیت می‌رسد. صفحه‌نمایش این دستگاه ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. این لپ‌تاپ با پردازنده‌ی نسل دوازدهم Core i7 12700H و Core i5 12500H و گرافیک اینتل Iris Xe مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت PCIe 4.0، نور زمینه‌ی صفحه‌کلید، حسگر اثرانگشت و سیستم‌عامل پیش‌فرض ویندوز ۱۱ اشاره کرد.

گزینه‌های ارتباطی ردمی‌بوک ۱۴ شامل NFC، بلوتوث ۴٫۲، درگاه USB 3.2، وای‌فای 6E، پورت HDMI 2.1 و USB 2.0 می‌شود. وزن این لپ‌تاپ ۱٫۳۷ کیلوگرم و ابعاد آن معادل ۳۱۲٫۲ در ۲۲۰٫۱ در ۱۵٫۹ میلی‌متر است.

 

ردمی‌بوک ۱۴ مدل ۲۰۲۳ به دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد شد. این محصول با پردازنده‌ی i5 در چین با قیمت ۵۲۶ دلار به فروش می‌رسد، اما هنوز اطلاعات کافی درباره‌ی قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن در بازارهای جهانی در دسترس نیست. در صورتی که اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود، به شما اطلاع خواهیم داد.

 

 

ردمی‌بوک ۱۴ مدل ۲۰۲۳
5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.