مرکز تماس مایکروسافت

Rate this post

تلفن های ip یا ویپ امکان برقراری ارتباط در بستر شبکه را برای کاربران شان فراهم ساخته اند. شرکت های مختلفی خدمات مربوط به مراکز تماس را ارائه می دهند که سیسکو و مایکروسافت شناخته شده ترین آنها هستند. پیش تر در خصوص مرکز تماس سیسکو یا CUCM توضیحات مفصلی را ارائه کرده بودیم. در این مطلب به شکل متمرکز راجع به مرکز تماس مایکروسافت با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد. مایکروسافت را بیشتر به عنوان تولید و توسعه دهنده سیستم عامل و خدمات مربوط به آن می شناسیم. این شرکت در کنار فعالیت اصلی خود، یک سری اقدامات جانبی هم دارد که تولید و عرضه برنامه های مرکز تماس ویپ نیز یکی از آنهاست.

مرکز تماس مایکروسافت تحت عنوان SFB یا اسکایپ فور بیزینس شناخته می شود که قابلیت IP تلفن به آن اضافه شده است. در واقع مایکروسافت کلاینت های ویپ را در قالب نرم افزار ارائه می دهد و در این زمینه فعالیت بیشتری دارد. مرکز تماس مایکروسافت در قالب نرم افزارهای متنوعی برای سیستم عامل های اندروید، IOS و … ارائه می شود و کیفیت کاری بسیار بالایی نیز در این حوزه دارد. برای آشنایی بیشتر با فعالیت های مایکروسافت در زمینه ویپ و نیز نحوه ارائه این سرویس ها در مرکز سخت افزار ایران از شما دعوت می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید.

مرکز تماس مایکروسافت

مزایای مرکز تماس مایکروسافت

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که مرکز تماس مایکروسافت چه تفاوتی با مرکز تماس سیسکو دارد و اصلا مزایای سرویس های این شرکت چیست؟ پیش تر در مورد مزایای ویپ و تلفن های تحت شبکه مفصلا صحبت کرده ایم. اما آنچه مراکز تماس مایکروسافت را از سیسکو متمایز کرده است، عملکرد آن بر اساس نرم افزار است. مایکروسافت تلفن آی پی و سرویس های مربوط به آن را در قالب نرم افزارهایی در پلتفرم های مختلف ارائه می دهد.

دیگر مزیت مرکز تماس مایکروسافت تعداد بالای تلفن هایی است که ارائه می دهد. در حالی که سیسکو تا 30000 رجیستر را پشتیبانی می کند، این تعداد در مایکروسافت به 80000 نیز می رسد. مهم ترین مزیت SFB رایگان بودن ماژول ها است. به عنوان مثال برای دریافت یک ویدئو کنفرانس در ویپ سیسکو نیاز به یک سری تجهیزات سخت افزاری خواهد بود که طبعا هزینه هایی را برای شما به دنبال خواهد داشت. اما مایکروسافت تمامی سوئیچینگ های مرتبط با این مقوله را به شکل ماژول های نرم افزاری و در کیفیت بالا عرضه می کند. بنابراین می توان گفت که مهم ترین مزیت مرکز تماس مایکروسافت ، کم هزینه بودن و البته کیفیت بالای آن می باشد.

راه اندازی مرکز تماس مایکروسافت

پس از آن که تصمیم به راه اندازی مرکز تماس تحت شبکه یا ویپ در مجموعه کاری خود گرفتید، باید بین مایکروسافت و سیسکو یکی را انتخاب کنید. برای انتخاب هریک از این دو ارائه دهنده نیاز به تجهیزات و زیرساخت های خاصی می باشد. بررسی زیرساخت ها، پتانسیل ها و محدودیت های مجموعه مورد نظر شما بر عهده کارشناسان شبکه در مرکز سخت افزار ایران خواهد بود. همکاران ما پس از بررسی این موارد بهترین طرح و راه حل را به شما ارائه خواهند داد.

برای دریافت مرکز تماس مایکروسافت شما نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاصی ندارید. مهندسین شبکه راهنمایی های لازم را در این خصوص به شما ارائه داده و شرایط لازم برای بهره مندی از این سرویس را فراهم می سازند. سپس با نصب نرم افزارهای مربوطه به شما کمک می کنند که از مزایای SFB به صورت تمام و کمال بهره مند شوید. پس از دریافت سرویس هم تیم کارشناسی ما در کنار شما هستند تا در صورت بروز مشکل اقدامات لازم را انجام دهند. در صورت تمایل به راه اندازی مرکز تماس مایکروسافت در شرکت یا سازمان خود کافی است با واحد وب مرکز سخت افزار ایران تماس برقرار کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+