جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون غول پیکر سونی با ابعاد اتوبوس رونمایی شد

کمپانی سونی به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تلویزیون و لوازم خانگی در جهان، اخیرا از جدیدترین تلویزیون خود پرده برداشته است. تلویزیون غول پیکر سونی اندازه یک اتوبوس است و چیزی حدود 16 برابر تلویزیون 4k رزولوشن دارد. این تلویزیون دارای رزلوشن 16K. است و کاربران می توانند بدون هیچ خدشه ای، تصاویر آن را از فاصله ای بسیار نزدیک تماشا کنند. البته تلویزیون جدید سونی هنوز در مرحله رونمایی است و تا رسیدن به تولید انبوه و عرضه شدن در بازار زمان زیادی فاصله دارد. برای آشنایی بیشتر با تلویزیون غول پیکر سونی ما را همراهی کنید.

ابعاد تلویزیون غول پیکر سونی

تلویزیون سونی همیشه به عنوان یک محصول با کیفیت شناخته شده که به قابلیت های جدید مجهز بوده است. تلویزیون غول پیکر سونی هم جزء نوآوری های این شرکت به شمار می رود که با برخورداری از رزولوشن 16k، کیفیت نمایش فوق العاده ای به همراه خواهد داشت. ابعاد این تلویزیون برابر با ۱۹.۲ در ۵.۴ متر است و نسخه ای از آن هم اکنون در یک مرکز تحقیقاتی تازه نصب شده که برای شرکت آرایشی ژاپنی Shiseido در شهر یوکوهاما بنا شده است. جالب است بدانید به دلیل اندازه بزرگ این تلویزیون، آن را از طبقه یکم مرکز تحقیقاتی تا طبقه دوم آن کشیده اند. البته شرکت sony پیش از این هم یک نمایشگر 16K طراحی کرده بود که در سال ۲۰۱۴ میلادی در فرودگاه Haneda به نمایش در آمد. اما آن نمایشگر خود از ده ها نمایشگر کوچک تر ساخته شده بود تا تصویری یکپارچه را به نمایش بگذارد.

مشخصات فنی تلویزیون k16 سونی

تلویزیون غول پیکر سونی دارای چندین پنل ماژولار است که هیچ حاشیه ای ندارند. به همین دلیل می توان این پنل ها را در فاصله ای بسیار کم از یکدیگر قرار داد و با استفاده از آنها یک نمایشگر یکپارچه ساخت. سونی از این فناوری با نام کریستال LED یاد کرد که اسم برند آن برای تکنولوژی نمایشگرهای میکرو LED است. جالب است بدانید که سامسونگ هم در حال حاضر مشغول تلاش برای ساخت چنین تلویزیون هایی است. در حالی که این فناوری نیاز به نور پس زمینه ندارد، با این حال نمایشگرهای اولد روشن تر هستند و رنگ مشکی تیره تری را نمایش می دهند. گفتنی است قیمت تلویزیون های غول پیکر سونی بسیار بالاست و فعلا شرایط برای تولید انبوه آنها فراهم نیست.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.