جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مدیریت بهره وری

در ادامه معرفی ماژوهای ارتباطی به بررسی ویژگی ها و نوع عملکرد ماژول مدیریت بهره وری می رسیم. این ماژول نیز در بخش فروش است و عملکرد سازمانی پرسنل را مورد کنترل قرار می ‌دهد. روش کار این ماژول بدین ترتیب است که وقتی کاربر قصد ترک سیستم خود را دارد، با زدن کلید break تلفن را از حالت پاسخگویی به مشتریان خارج می سازد.

به این ترتیب تلفن به حالت استراحت در می آید و می توان مجموع زمان استراحت، تعداد دفعات استراحت، زمان شروع و پایان فعالیت را جهت پایش گزارش و امور نظارتی مورد بررسی قرار داد.

مدیریت بهره وری

راه اندازی ماژول مدیریت بهره وری

مرکز سخت افزار ایران از تمام توان اجرایی خود برای ارائه خدمات حوزه شبکه به متقاضیان این حوزه استفاده می کند. واحد شبکه در این مجموعه تحت نظارت مهندسین ارشد وب فعالیت می کن و برای پیشبرد اهداف خود از فناوری های مدرن و ابزار و برنامه های پیشرفته استفاده می کند. پرسنل مرکز تماس ویپ تلاش می کنند ضمن ارائه جدیدترین سرویس های ارتباطی روز دنیا، شرکت ها و مراکز خدماتی را در مسیر پیشرفت و افزایش درآمد یاری کنند.

تولید و راه اندازی ماژول های سفارشی سازی مرکز تماس ویپ از جمله سرویس های تخصصی ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران به شمار می روند. همکاران ما پس از ثبت درخواست مشتری به محل مورد نظر وی اعزام شده و زیرساخت ها، تجهیزات و از همه مهم تر پتانسیل ها و نیازهای متقاضی را مورد بررسی قرار می دهند. سپس با توجه به این موارد، مناسب ترین روش و راهکار را برای راه اندازی ماژول مدیریت بهره وری به اجرا در می آورند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.