جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

راه اندازی خط 5 رقمی کرج

سرویس خط پنج رقمی که تحت عنوان سیپ ترانک نیز شناخته می شود، یکی از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه ارتباطات است. این سرویس با استفاده از بستر دیتای مخابرات جایگزین جایگزین سرویس های خطوط تلفن 5 رقمی PRI (یا E1) شده است. راه اندازی خط 5 رقمی تنها با استفاده از ابزار خاصی امکان پذیر است. از طرفی کسی که این کار را انجام می دهد باید مهارت بالایی در این زمینه داشته باشد. مرکز سخت افزار ایران ضمن بهره مندی از حضور مهندسین ارشد شبکه و نیز برخورداری از تجهیزات و ابزارآلات جدید و کاربردی، تمامی مراحل راه اندازی خط 5 رقمی در کرج را به نحو احسن انجام می دهد.

SIP Trunk توسط مخابرات و برخی شرکت های جانبی مشخص به مشترکین حقوقی واگذار شده و امکان بهره مندی از تکنولوژی های جدید و ارزان قیمت ارتباطی را برای آنها فراهم می سازد. خطوط چهار رقمی یا پنج رقمی که اصطلاحا به آنها سر شماره گفته می شود، به شکل تماس یک طرفه یا دو طرفه و با قیمت های مختلف قابل خرید هستند. پس از خرید خط و دریافت آن، کارشناسان مرکز سخت افزار ایران در کرج وارد میدان شده و مراحل راه اندازی را به نحو احسن انجام خواهند داد. در ادامه جزئیات راه اندازی خط 5 رقمی در کرج را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

4.8/5 (9 امتیاز)
راه اندازی خط 5 رقمی در کرج

نحوه راه اندازی خط 5 رقمی در کرج توسط مهندسین شبکه

خطوط تلفن 5 رقمی سیپ ترانک هم اکنون توسط مخابرات و چند شرکت محدود به متقاضیان ارائه می شوند. پس از ثبت نام، خط تلفن 5 رقمی به صورت زوج سیم مسی با ظرفیت حداقل 30 کانال به شما تحویل داده خواهد شد. هر کانال معادل یک خط تلفن شهری بوده و همه آنها یک سر شماره دارند. وقتی کارشناس ما برای راه اندازی خط 5 رقمی در کرج به آدرسی که ارائه داده اید مراجعه کرد، تجهیزات و زیرساخت های موجود را بررسی می کند. سیپ ترانک از پروتکل IP استفاده می کند و نیاز به فناوری ویپ دارد.

اتصال به مودم اولین چیزی است که برای استفاده از سیپ ترانک به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که این مودم ها با مودم های اینترنت ADSL خانگی تفاوت دارند. به عبارت بهتر برای استفاده از خطوط E1 نیاز به یک سیستم سانترال E1 است. سانترال های E1 از پورت ای وان برخوردار هستند و می توانند ترانک خط را به داخلی ها متصل کنند. تنوع راهکارها و تجهیزات پشتیبانی کنندۀ سیپ ترانک و ویپ و همچنین شرایط متفاوت متقاضیان این سرویس از لحاط نوع کاربرد، اندازۀ سازمان، نیاز به نوع و نحوۀ برقراری تماس ها، تجهیزات تلفنی موجود و میزان همخوانی آن با سیستم جدید و … نکاتی هستند که نیاز به بررسی کارشناسی دارند. لذا تمامی مراحل راه اندازی خط 5 رقمی در کرج توسط کارشناسان مجرب این حوزه و به شکل حرفه ای انجام خواهد شد.

خدمات راه اندازی خطوط پنج رقمی در کرج

شعبه کرج مرکز سخت افزار ایران ضمن بهره گیری از دانش روز دنیا به مجموعه های اداری، تجاری و خدماتی برای ارتقا و بهبود سطح کیفی ارتباط با مشتریان کمک می کند. این مجموعه در راستای تحقق اهداف و اصول مشتری مداری خدمات منوعی را پیرامون راه اندازی خط 5 رقمی در کرج به صاحبان کسب و کار ارائه می دهد.

مشاوره تلفنی حضوری توسط کارشناسان ارشد شبکه، طراحی، نصب و راه اندازی تلفن 5 رقمی سیپ ترانک (Sip Trunk) ، راه اندازی خط پنج رقمی روی انواع سانترال بدون نیاز به تعویض سانترال، پیاده سازی سیپ ترانک روی روتر های سیسکو، ارائه سرویس های نرم افزاری با امکاناتی مثل صف انتظار، منشی گویا و … و ارائه سرویس و پشتیبانی پس از نصب از جمله خدمات راه اندازی خطوط پنج رقمی در کرج به شمار می روند. ضمن مراجعه به سایر بخش های وب سایت و برقراری تماس با واحد پاسخگویی مرکز سخت افزار ایران، می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را در این خصوص کسب نمایید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.