جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون رول شونده ال جی

اولین تلویزیون رول شونده ال جی سال گذشته و در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این مدل از تلویزیون ال جی با 65 اینچ و کیفیت 4K قرار بود در سال 2019 روانه بازار شود. این تلویزیون به سری سیگنچر تعلق دارد که شاید در نگاه اول کاملاً معمولی به نظر برسد، اما زمانی که با فشردن یک کلید شاهد رول شدن آن در یک باکس آلومینیومی باشید متوجه تفاوت آن با سایر تلویزیون ها خواهید شد.

این تلویزیون R SIGNATURE OLED نام دارد و قطعا یکی از جذاب ترین تلویزیون های OLED ال‌جی به شمار می رود. کاربر می تواند ابعاد نمایشگر را با توجه به سلیقه خود تغییر داده و زاویه آن را تغییر دهد. ال جی ادعا می کند که سیستم تعبیه شده برای این تلویزیون‌ ها قادر است ۵۰ هزار مرتبه پنل را رول کرده بدون اینکه مشکلی برای آن پیش بیاید. تلویزیون R SIGNATURE OLED پس از روشن‌شدن، در حدود 10 ثانیه از باکس خود خارج شده و نمایش خود را اجرا می کند. بعد از خاموش کردن دستگاه، پس از چند ثانیه فرآیند رول شدن تلویزیون آغاز می شود. جهت مطالعه ی قابلیت های تلویزیون رول شونده lg با نمایندگی ال جی همراه باشید.

تلویزیون رول شونده ال جی

تلویزیون رول شونده ال جی چه قابلیت هایی دارد؟

بخش رول شونده این تلویزیون هیچ گونه بلندگویی ندارد. در عوض در قسمت پایه یک سیستم صوتی 100 واتی قرار داده شده است. این سیستم صوتی بسیار قدرتمند بوده و به دلیل استفاده از تکنولوژی صدای فراگیر مجازی در آن، کاربر صدایی رسا و بسیار مطلوب دریافت می کند. قابلیت دیگر تلویزیون رول شونده ال جی، line mode (حالت خطی) نام دارد. این حالت کمک می کند بخش کوچکی از تلویزیون رول نشده و بیرون از محفظه قرار بگیرد.

بنابراین زمانی که کاربر بخواهد به موسیقی گوش کند، عکس ها را در تلویزیون ببیند و یا اینکه ساعت دیجیتالی تلویزیون را در معرض دید قرار دهد، می تواند حالت خطی را انتخاب کند. تلویزیون رول شونده یا به عبارتی جمع شونده ال جی به آخرین نسخه‌ی سیستم عامل WebOS مجهز بوده و دارای دستیار هوشمند آلکسا است و از AirPlay 2 اپل نیز پشتیبانی می کند. با وجود این ویژگی ها قطعا در هنگام بروز مشکل در این تلویزیون ها نیاز به تعمیر تخصصی تلویزیون lg خواهد بود و کارشناسانی که با ویژگی تلویزیون های رول شونده آشنایی کافی داشته باشند.

چه کسانی می توانند تلویزیون رول شونده ال جی را بخرند؟

تلویزیون های اولد سری W ال جی قیمتی بسیار بالا دارند و برخی از مدل های آن به بیش از 9 هزار دلار می رسد.  ال جی، تلویزیون رول شونده سری R قطعاً با قیمتی بیشتر از این میزان به فروش می رساند. با این اوصاف کسانی می توانند تلویزیون رول شونده ال جی را بخرند که پرداخت چنین هزینه ای برای داشتن یک تلویزیون برای آنها قابل توجه نباشد. البته شاید همین موضوع، یعنی قیمت بالای تلویزیون رول شونده، استقبال نه چندان زیادی را برای آن رقم بزند. احتمالاً ال جی این دستگاه ها را تنها برای بازارهای مشخصی تولید خواهد کرد اما به طور کلی این تلویزیون برای سطح پردرآمد جامعه ساخته شده است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.