رزرو تماس یا ثبت تماس 2 کاربرد کلیدی دارد. کاربرد اول برای مکانهایی که تعداد تماس ها بسیار بالایی دارند و گاه تعداد افراد منتظر در صف انتظار به بیش از چند ده نفر میرسند. در این وضعیت و هنگامی که سیستم تلفنی تعداد افراد در حال انتظار در صف پاسخگویی را به مشترک اعلام میکند، ممکن است کاربر به دلیل نداشتن زمان کافی تماس را قطع کند. ماژول ثبت درخواست تماس به عنوان یکی از ماژول های ارتباطی بخش فروش در این موارد کاربرد دارد.
این ماژول با دریافت اطلاعات تماس از مشترک و ثبت آن در سامانه، امکانی را فراهم می کند که تیم پاسخگویی در زمان مناسب با مشترک تماس بگیرند. دیگر کاربرد این ماژول برای مکان هایی است که به صورت فول تایم حضور ندارند (رستوران ها و آژانسهای مسافرتی و …) در این مراکز مشترک به محض تماس با مجموعه می تواند اطلاعات تماس خود را وارد کند. وقتی پرسنل وارد محیط کاری شدند، جهت انجام اموری نظیر رزرو میز یا صدور بلیت با مشترک تماس خواهند گرفت.
ارائه ماژول ثبت درخواست تماس در مرکز سخت افزار ایران
مرکز سخت افزار ایران با هدف افزایش بهره وری شرکت های خدماتی و افزایش رضایت مشتریان، سرویس های نوین و کاربردی را در این زمینه ارائه می دهد. یکی از این خدمات که در حوزه سرویس های مرتبط با ویپ و سفارشی سازی مرکز تماس قرار می گیرد، ارائه انواع ماژول های ارتباطی است. همکاران ما ضمن شناخت و تحلیل اهداف، استراتژی ها ،فرایندها و سایر نیازمندیهای سازمان شما راهکار اختصاصی ارتباط با مشتریان را به همراه تمامی ماژول های مورد نیاز آن طراحی و اجرا می کنند.
ارائه ماژول ثبت درخواست تماس یکی از فعالیت هایی است که در این زمینه انجام می شود. کارشناسان شبکه در مرکز سخت افزار ایران پس از بررسی دقیق و موشکافانه زیرساخت ها و پتانسیل های سازمان، کامل ترین راهنمایی را به مشتریان ارائه خواهند داد. به این ترتیب شما می توانید بیشترین میزان بهره وری را از دریافت ماژول های ارتباطی در مجموعه کاری خود داشته باشید.