جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مرکز تماس هوشمند با BMS

مرکز تماس هوشمند با BMS اشاره به فرایندی دارد که طی آن مرکز تماس مجموعه با سیستم مدیریت هوشمند ساختمان یکپارچه سازی می شود. پیش تر راجع به مدیریت هوشمند ساختمان یا Building management system صحبت کرده ایم. در این سیستم ساختمان با تکنولوژی های روز همگام سازی می شود و با استفاده از یک پنل مرکزی، امکان کنترل ساختمان از راه دور برای کاربران فراهم خواهد شد. تلفیق این سیستم با مرکز تماس، قابلیت های نوین و کاربردی را برای کاربران فراهم می سازد.

در واقع یکپارچه سازی مرکز تماس با سیستم مدیریت هوشمند ساختمان به شما این امکان را می دهد که علاوه بر روشنایی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سیستم های امنیتی، اطلاعات هوشمند، سنسورها و …، تماس های ورودی و خروجی ساختمان مورد نظرتان را نیز از راه دور کنترل کنید. اگر مراحل این فرایند به درستی انجام شود، مدیران به راحتی می توانند تماس های مجموعه را از طریق BMS کنترل کرده و آنها را به شکل دلخواه مدیریت کنند.

واحد شبکه مرکز سخت افزار ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات هوشمند سازی ساختمان، عملیات راه اندازی مرکز تماس هوشمند با BMS را به شکل حرفه ای انجام می دهند. در صورت نیاز به راه اندازی این سامانه کاربردی کافی است از طریق شماره های موجود، با این مجموعه تماس بگیرید.

مرکز تماس هوشمند با BMS

مزایای مرکز تماس هوشمند

کاهش هزینه‌های ارتباطی شرکت، مدیریت کارکنان و پرسنل سازمان، ایجاد کنفرانس‌های صوتی و تصویری با تعداد زیادی از مشتریان و کنترل و مدیریت ارتباطات داخلی سازمان، همه از مزایای مرکز تماس هوشمند هستند. علاوه‌بر این مرکز تماس هوشمند از اپراتور خودکار برای پاسخگویی اتوماتیک به مشتریان برخوردار است که موجب افزایش سرعت پاسخ‌دهی به مشتریان و جلب رضایت آن‌ها می‌شود.

البته مزایای مرکز تماس هوشمند تنها به این موارد محدود نمی‌شود بلکه مرکز تماس هوشمند از مزایای فوق‌العاده دیگری شامل: قابلیت اطلاع‌رسانی‌ هوشمند به مشتریان و پرسنل سازمان، صندوق پستی، ضبط و شنود مکالمات تلفنی، نظرسنجی هوشمند و نوبت‌دهی هوشمند نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید: سفارشی سازی مرکز تماس

مرکز تماس هوشمند با BMS چه مزایایی دارد؟

مرکز تماس به خودی خود کاربردهای گسترده ای برای مدیران، پرسنل و مشتریان یک مجموعه دارد. ترکیب و هماهنگی این سامانه با سیستم مدیریت هوشمند ساختمان نیز مزایای آن را صد چندان خواهد کرد. اولین مزیت و کاربرد مرکز تماس هوشمند با BMS، مدیریت و برنامه ریزی کلیه تماس به صورت هوشمند و غیر حضوری است. کاهش هزینه های شرکت دومین فایده استفاده از این سیستم است. کنترل هوشمند تماس ها به شما این امکان را می دهد که نظارت و مدیریت بهتری بر تماس های ورودی و خروجی داشته و به این ترتیب، رضایت مشتری را بیش از پیش جلب کنید.

این سیستم امکانات زیادی را در راستای کاهش هزینه های شرکت، بهبود خدمات به مشتریان، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، برندینگ، مدیریت کارکنان و پرسنل سازمان، ارتباطات داخلی درون سازمانی، ایجاد کنفرانس های صوتی و تصویری و … به مدیران شرکت ها ارزانی می دارد. از دیگر مزایای قابل توجه راه اندازی مرکز تماس هوشمند با BMS باید به مواردی همچون اطلاع رسانی هوشمند به مشتریان و پرسنل سازمان، پاسخگویی به تماس ها توسط اپراتور خودکار، سیستم نوبت دهی هوشمند، صندوق صوتی، ضبط، مانیتورینگ و شنود مکالمات تلفنی و نظرسنجی هوشمند اشاره کرد.

نحوه راه اندازی مرکز تماس هوشمند با BMS

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، راه اندازی مرکز تماس هوشمند و هماهنگ سازی آن با سیستم ساختمانی هوشمند نیاز به دانش فنی در حوزه های برنامه نویسی و شبکه دارد. کارشناسان باید سیستم را مطابق نوع و سطح کاربری برنامه ریزی کنند و سپس با استفاده از ماژول های مورد نیاز، رفتار مرکز تماس هوشمند را طراحی و کنترل نمایند. پس از اجرای مراحل هوشمند سازی ساختمان و راه اندازی مرکز تماس ویپ، کارشناسان ظرفیت و محدودیت های مجموعه را مورد بررسی قرار می دهند.

سپس پایه های هماهنگ سازی مرکز تماس با سیستم BMS را انجام می دهند. پس از یکپارچه سازی اولیه، ماژول های مرتبط راه اندازی شده و مرکز تماس هوشمند با BMS به صورت کامل راه اندازی می گردد. در نهایت کاربر این امکان را خواهد یافت که از طریق برنامه های کنترل تجهیزات ساختمان، تماس ها را نیز کنترل و هدایت نماید. این یعنی دیگر حضور فیزیکی در ساختمان برای مدیریت تماس ها لازم و ضروری نخواهد بود.

خدمات مرکز تماس هوشمند در مرکز سخت افزار ایران

راه اندازی سیستم مرکز تماس هوشمند با BMS مستلزم برخورداری از دانش فنی و مهارت در دو حوزه شبکه و هوشمند سازی ساختمان است. مرکز سخت افزار ایران مجموعه ای است که در هر دو حوزه سابقه درخشانی دارد. پرسنل واحد وب این مجموعه ضمن برخورداری از تخصص و مهارت بالا در حوزه شبکه و برنامه نویسی ویپ ، با جزئیات ساختمان های هوشمند نیز آشنایی کامل دارند.

ارائه مشاوره های تخصصی، راه اندازی مرکز تماس، یکپارچه سازی مرکز تماس با سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، ارائه و راه اندازی انواع ماژول های مورد نیاز، رفع مشکلات و ایرادهای احتمالی و … از جمله خدمات مرکز تماس هوشمند در مرکز سخت افزار ایران به شمار می روند. مهندسین ما در پی آنند که ضمن استفاده از تجهیزات نوین و پیشرفته، بهترین امکانات و خدمات را به شما ارائه دهند. برای دریافت خدمات و سرویس های تخصصی در زمینه نصب و راه اندازی تجهیزات و یکپارچه سازی، مرکز تماس هوشمند با بی ام اس کافی است با واحد web مرکز سخت افزار ایران تماس برقرار نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.