جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

کامپيوتر بدون کيس Dell Inspiron 20 معرفي شد

کمپاني دل امروز پس از معرفي دو تبلت جديد از سري Venue ، از کامپيوتر بدون کيس Dell Inspiron 20 خود پرده برداشت. قیمت این دستگاه از ۴۵۰ دلار (مدل بدون صفحه لمسی ۳۵۰ دلار) آغاز شده و یک محصول میان رده محسوب می شود. طراحی باریک و زیبای آن باعث می شود تا این AIO به یک محصول مناسب برای خانواده ها برای کارهایی چون تماشای فیلم تبدیل گردد.

کامپيوتر بدون کيس Dell Inspiron 20 معرفي شد

ویژگی های Dell Inspiration 20

به لطف نمایشگر ۱۹.۵ اینچ HD کامپیوتر بدون کیس Dell Inspiration 20 و البته ساب ووفرهای یکپارچه آن، می توان Inspiron 20 را یک کامپیوتر بسیار خوب برای کاربردهای مختلف به حساب آورد. از جمله تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و وبگردی قلمداد کرد. البته دل معتقد است که این AIO یک ابزار مناسب برای مصارف اداری است.

از آنجایی که این ابزار قابل حمل است، فرزند خانواده می تواند آن را به اتاقش برده و تکالیفش را انجام دهد. همچنین پدر برای انجام کارهای نیمه کاره آن را به اتاق کارش برده و مادر از آن برای تماشای سریال در اتاق یا آشپزخانه استفاده کند.

یکی از مقامات دل درباره طول عمر باتری این محصول می گوید که کاربر می‌تواند تا ۶ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده نماید. هنوز اطلاعات بیشتری از سایر مشخصات سخت افزاری این محصول در دست نیست.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩