جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سامسونگ به احتمال گلکسی S23 FE را معرفی نخواهد کرد

سامسونگ گلکسی s23 fe

سامسونگ در سال‌های گذشته تمرکز خود روی گوشی‌های فن ادیشن  گلکسی S23 FE را کم و کمتر کرده است.

سامسونگ در سال‌های گذشته تمرکز خود روی گوشی‌های فن ادیشن (FE) را کم و کمتر کرده است. درحال‌حاضر مشخص نیست که این شرکت قصد دارد با محصولات این سری خود چه کاری انجام دهد و اکنون اخبار جدیدی منتشر شده است که بدون‌شک برای طرفداران گوشی‌های سری FE سامسونگ و البته کاربران منتظر گلکسی S23 FE خوشایند نخواهد بود.

شاید برای شما مفید باشد: چرا گوشی شارژ نمی شود 

«رولاند کوانت» از Winfuture که نسبتاً سابقه خوبی در افشای اطلاعات مربوط به دستگاه‌ها قبل از اعلام رسمی دارد، در توییتر اعلام کرد که «به‌نظر نمی‌رسد امسال شاهد عرضه گلکسی ‌S23 FE باشیم». بااین‌حال، او درباره اظهارت خود توضیح بیشتری ارائه نکرده است و فقط می‌توانیم فرض کنیم که کوانت هنوز هیچ مدرکی مبنی بر اثبات وجود S23 FE پیدا نکرده است.

احتمال عرضه گلکسی S23 FE در سال آینده؟

سامسونگ گلکسی s23 fe

متأسفانه با توجه به عملکرد اخیر سامسونگ، احتمال بیشتری وجود دارد که این دستگاه هیچ‌وقت عرضه نشود؛ زیرا آخرین دستگاه فن ادیشن عرضه‌شده برای گلکسی S21 بوده و گلکسی S22 هیچ‌وقت عرضه نشده است.

از طرف دیگر، این توییت لزوماً به این معنی نیست که نسخه فن ادیشن جدیدترین سری S سامسونگ وجود نخواهد داشت، بلکه می‌تواند به این معنا باشد که گلکسی S23 FE امسال عرضه نخواهد شد و شاید احتمال عرضه آن در سال میلادی آینده وجود داشته باشد.

هرچند این منبع سابقه نسبتاً خوبی دارد، اما به‌طور دقیق نمی‌توان گفته‌های او را تأیید کرد. به‌خصوص که اخیراً در گزارش دیگری گفته شده بود گلکسی S23 FE و گلکسی تب S8 FE احتمالاً در ماه آگوست معرفی خواهند شد. در آن گزارش گفته شده بود که این گوشی هوشمند که نام گلکسی S23 FE را یدک می‌کشد، احتمالاً مانند نسل‌های قبلی‌اش مشخصات فنی قدرتمندی را دراِزای قیمتی قابل‌قبول در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتواند افراد زیادی را جذب خود کند. از‌جمله مشخصات احتمالی آن به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 اشاره شده بود.

 

 

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.