جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سامانه ثبت آنلاین تعمیرات

وقتی یکی از دستگاه های الکترونیکی آسیب می بیند و درست کار نمی کند، همه دنبال این هستیم که یک تعمیرگاه مجاز و مطمئن پیدا کنیم. علاوه بر این، ترجیح می دهیم راحت ترین و سریع ترین مسیر را برای عیب یابی و ترمیم دستگاه طی کنیم. سامانه جامع تعمیراتی زودکمک، این شرایط را برای متقاضیان تعمیر لپ تاپ ایسوس و انواع دستگاه ها و تجهیزات الکتریکی فراهم کرده است. 

زودکمک، سامانه ثبت آنلاین تعمیرات است و کاربران می توانند درخواست تعمیر هریک از انواع لوازم خانگی، لپ تاپ و کامپیوتر، ماشین های اداری، موبایل و … را در آن ثبت کنند. به این ترتیب، تعمیر وسیله مورد نظر در اولین فرصت، کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می شود؛ بدون آن که کاربر از منزل خارج شود و یا درگیر دردسرهای جابجایی بین چندین مرکز تعمیراتی شود.

سامانه ثبت آنلاین تعمیرات

ثبت آنلاین درخواست تعمیرات؛ ساده، سریع و کم هزینه

سامانه ثبت آنلاین تعمیرات، زودکمک، شرایطی را فراهم کرده است که دارندگان تجهیزات الکتریکی، دغدغه ای مربوط به چگونگی سفارش و دریافت خدمات نداشته باشند. به عنوان مثال اگر متقاضی تعمیر موبایل سامسونگ هستید، می توانید در سامانه جامع زودکمک، درخواست تعمیر موبایل را ثبت کنید. پس از تکمیل فیلدهای مربوط به مدل، نام و دسته بندی، شرح درخواست را در کادر مخصوص آن یادداشت کند. توضیحات می تواند شامل مواردی از جمله مشکلات عملکردی دستگاه و … باشد. پس از ثبت درخواست و ارائه شماره موبایل، تیم پشتیبانی با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را جهت تعمیر دستگاه انجام می دهند.

هزینه ثبت آنلاین درخواست تعمیر چقدر است؟

ثبت آنلاین تعمیرات در سامانه و وب سایت زودکمک، هیچ هزینه ای برای شما ندارد. این امکان به صورت رایگان فراهم شده است و کاربران هزینه ای بابت روال ثبت درخواست پرداخت نمی کنند. پرداخت هزینه از جایی شروع می شود که دستگاه عیب یابی شده و روند تعمیرات، به پایان برسد. کافی است با یک گوشی موبایل یا لپ تاپ، به اینترنت دسترسی داشته و وارد سامانه زودکمک شوید. ثبت درخواست تعمیرات در این سامانه بسیار ساده است و کمترین زمان ممکن را از شما می گیرد.

تعمیر دستگاه کپی خود را به ما بسپارید

آیا خدمات سامانه ثبت آنلاین تعمیرات گارانتی دارند؟

بله. تمامی خدماتی که توسط سامانه ثبت آنلاین تعمیرات به شما ارائه می شوند، با ضمانت نامه معتبر همراه هستند. مثلا پس از تعمیر لپ تاپ لنوو در واحدهای تخصصی زودکمک، به شما یک ضمانت نامه ارائه می شود که مدت زمان تعیین شده برای آن، بسته به مورد تعمیراتی، متفاوت است. بر این اساس شما می توانید هرگونه ایراد یا خطای احتمالی را در بازه زمانی تعیین شده، به صورت رسمی پیگیری کنید. این گارانتی، به نوعی ضمانت اصل بودن قطعات مورد استفاده هم محسوب می شود. یعنی می توانید اطمینان داشته باشید که تمامی قطعات جدید به کار رفته در دستگاه شما اصل هستند و بالاترین کیفیت را دارند.

پاسخ به سوالات در سامانه زودکمک

کاربران سامانه ثبت آنلاین تعمیرات می توانند سوالات تعمیراتی خود را از کارشناسان این مجموعه بپرسند و پاسخ هایی حرفه ای و تخصصی را دریافت کنند. هر سوالی که در مورد تعمیر دستگاه مورد نظرتان دارید، می توانید از طریق مشاوره آنلاین در سامانه زودکمک، با کارشناس مربوطه در ارتباط باشید. پس از ثبت سوال، همکاران ما آن را پاسخ داده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند. البته این پرسش و پاسخ هم رایگان است و هزینه ای بابت آن پرداخت نمی کنید.

5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.