جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

راه اندازی خط 5 رقمی در شیراز

اگر قصد راه اندازی خط 5 رقمی در شیراز را دارید، نکاتی که در ادامه مطرح می شوند برای شما کاربردی خواهند بود. خط پنج رقمی و چهار رقمی که با عنوان سیپ ترانک هم شناخته می شود، یکی از جدیدترین فناوری های ارتباطی است. در حال حاضر این خطوط توسط مخابرات و چند شرکت تابعه به متقاضیان عرضه می شوند. راه اندازی سپ ترانک و تجهیزات مرتبط با آن یک فرایند تخصصی است و نیاز به دانش فنی بالایی در حوزه های نرم افزار، شبکه و حتی برنامه نویسی دارد.

کارشناسان شبکه باید تجهیزات مورد نیاز را نصب کرده و اقدامات تکمیلی را متناسب با زیرساخت های موجود انجام دهند. تیم شبکه مرکز سخت افزار ایران تاکنون پروژه های زیادی را در زمینه راه اندازی خطوط پنج رقمی به انجام رسانده اند. همکاران ما با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالای خود در این حوزه، خطوط پنج رقمی و تمام تجهیزات مرتبط با آن را به شکل تخصصی و بی نقص نصب و راه اندازی می کنند. بنابراین شما عزیزان می توانید برای دریافت پاسخ هرگونه پرسش و ابهام در مورد مراحل ثبت نام، دریافت، نصب و راه اندازی خط 5 رقمی در شیراز با مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه راه اندازی سیپ ترانک در شیراز از شما دعوت می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید.

راه اندازی خط 5 رقمی در شیراز

روند راه اندازی خط 5 رقمی در شیراز

اولین مرحله راه اندازی خط پنج رقمی در شیراز یا هر منطقه دیگری، ثبت نام و دریافت خط در مخابرات است. یعنی شما باید به مخابرات یا شرکت های مربوطه مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. پس از دریافت خط، کارشناس وب محل مورد نظرتان را به دقت و از جنبه های مختلف بررسی می کند. اگر تلفن گویا داشته باشید، فرایند نصب در کمتر از دو روز به پایان رسیده و به راحتی می توانید از سیپ ترانک استفاده کنید.

تیم اعزامی شبکه، تجهیزات و دستگاه های لازم برای راه اندازی این سرویس را به همراه داشته و در جهت نصب SIP Trunk  به بهترین شکل ممکن تلاش می کنند. زیرساخت های مجموعه مورد نظر شما مشخص می کنند که باید از چه نوع ابزار و تجهیزاتی استفاده کنید. پس از تامین تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز، فرایند راه اندازی خط 5 رقمی در شیراز انجام می شود و تمامی برنامه های جانبی نصب می گردند. در نهایت عملیات یکپارچه سازی خط با اتوماسیون های اداری به انجام می رسد تا نهایت بهره را از خط سیپ ترانک ببرید.

خرید خط 5 رقمی در شیراز

اگر در اداره یا سازمان خود از چند خط تلفن ثابت به عنوان ورودی تلفن استفاده می کنید، خرید یک خط سیپ ترانک کمک بسیاری به افزایش ظرفت تماس ها و ارتقا کیفیت آنها خواهد کرد. جالب است بدانید که هر خط سیپ ترانک معادل سی خط شهری است. نحوه خرید خط تلفن 5 رقمی در شیراز بدین صورت است که ابتدا باید با همراه داشتن مدارک لازم (تصویر اساسنامه و مدارک ثبت شرکت، کپی شناسنامه مدیرعامل و نماینده شرکت، فرم کد اقتصادی و …) به مخابرات یا شرکت ارائه دهنده مراجعه کنید.

پس از آن خط مورد نظرتان را با توجه به نیاز و پتانسیل شرکت یا مجموعه مورد نظرتان انتخاب کرده و فرم درخواست را پر می کنید. پس از مدت مشخصی و طی شدن مراحل قانونی، خط به شما واگذار خواهد شد. بعد از آن می توانید اقدامات لازم را برای راه اندازی خط 5 رقمی در شیراز انجام دهید.

راه اندازی خط تلفن 5 رقمی در شیراز توسط مهندسین شبکه

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، برای راه اندازی خط تلفن 5 رقمی به صورت درست و بی نقص نیاز به دانش و مهارت بالایی در حوزه شبکه است. در واقع تنها کارشناسان و مهندسین شبکه می توانند این فرایند را به شکل کاملا درست انجام دهند. برای راه اندازی خط تلفن 5 رقمی در شیراز می توانید روی مهارت و تخصص مهندسین نمایندگی راه اندازی شبکه حساب کنید. همکاران ما سالها در این حوزه فعالیت کرده و بر روش ها و فناوری های جدید تسلط کامل دارند.

آنها پس از بررسی امکانات و پتانسیل مجموعه شما بهترین روش و راهکار را برای پیاده سازی سیپ ترانک انتخاب و اجرا می کنند. اولویت همکاران ما انتخاب و اجرای روش هایی است که بیشترین بازدهی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد. تیم پشتیبانی واحد وب مرکز سخت افزار ایران در خدمت شما هستند تا اطلاعات کامل تری را پیرامون راه اندازی خط پنج رقمی در شیراز به شما عزیزان ارائه دهند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.