پرسنل شیفتی و دورکاری افرادی هستند که امور مربوط به پشتیبانی را در مجموعه های اداری و خدماتی انجام می دهند. این پرسنل در شرکت هایی که چندین شعبه دارند نیز فعالیت می کنند. تیم پشتیبانی به صورت متمرکز و یا غیر متمرکز در شعب دیگر فعال هستند و امور مربوطه را به انجام می رسانند. ماژول احراز پرسنل شیفیتی هم کاربر را احراز می کند و هم شخص پاسخگو را صحت سنجی می نماید. به این ترتیب این ماژول تماس های ورودی را بین اپراتورها تقسیم بندی کرده و گزارش تماس ها را در قالب تعداد تماس و فایل رکورد شده برای تیم مدیریت قابل بررسی می سازد.
چگونگی دریافت ماژول احراز پرسنل شیفتی
برای دریافت ماژول احراز پرسنل شیفتی می توانید با مرکز تخصصی شبکه تماس بگیرید. در این بخش از مرکز سخت افزار ایران کارشناسانی فعالیت می کنند که سالها در حوزه وب و راه اندازی ویپ و سرویس های مربوط به آن فعالیت کرده اند. مهندسین وب به خوبی می دانند که شرکت ها در ایران چه ظرفیت ها و محدودیت هایی دارند و چگونه به بیشترین بازدهی کاری می رسند.
آنها با بهره مندی از فناوری های نوین ارتباطی دنیا به تسهیل فرایندهای تماس و پاسخگویی در مجموعه شغلی مشتریان می اندیشند. تولید و اجرای انواع ماژول های ارتباطی فعالیتی است که مرکز سخت افزار ایران در سطح تخصصی انجام می دهد. کافی است با همکاران ما در مرکز تماس ویپ تماس بگیرید تا ضمن مراجعه به آدرس مورد نظر شما ماژول پرسنل شیفتی را با تمامی جزئیات به نحو احسن به شما ارائه دهند.