جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

راه کار های رفع مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی پوکوm3

یکی مشکلات رایج پوگو m3، خاموشی ناگهانی این گوشی است. خاموشی گوشی شیائومی پوکو ام 3 را می توان به دلایل مختلفی مرتبط دانست. برای رفع این مشکل دردسر ساز در این گوشی ها باید با توجه به دلیل بروز مشکل، از راه حل های مختلف موجود کمک گرفت. در این مقاله می خواهیم با بررسی دلایل خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو m3، بهترین راهکارهایی که برای رفع این مشکل وجود دارد را بررسی کنیم.

خاموشی شدن گوشی شیائومی پوکو ام 3

دلایل خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو m3

دلایل فیزیکی و اختلالات نرم افزاری را می توان به عنوان دلایل عمده خاموشی موبایل شیائومی مدل پوکو ام 3 در نظر گرفت. وارد شدن هر گونه ضربه و آسیبی به دستگاه یا وارد آمدن فشارهای شدید به گوشی می تواند موجب خاموشی این مدل به صورت خود به خودی شود. مشکلاتی که در خصوص شارژ شدن این گوشی و خرابی و مشکلات آی سی شارژ یا آی سی تغذیه وجود دارد هم می توانند در مواردی به خاموشی گوشی پوکو ام 3 بیانجامد.

گاهی نیز مشکل ریشه نرم افزاری دارد؛ یعنی به دلایلی مانند عدم به روز رسانی گوشی یا مشکل در نسخه به روز رسانی شده، دستگاه دچار اختلال می شود و با خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو m3 مواجه می شوید. نصب بازی های سنگین، نصب برنامه هایی با منبع نامشخص، ویروسی شدن گوشی، وجود بدافزارها در دستگاه، پر بودن حافظه و مشکلات مربوط به بوت شدن گوشی، از دیگر دلایل نرم افزاری خاموشی گوشی های پوکو ام 3 محسوب می شوند. در نهایت این که شاید پورت های ورودی گوشی به دلیل خاک گرفتگی یا مواردی مشابه مسدود شده باشند و همین امر موجب خاموشی این گوشی شود.

بیشتر بخوانید: سامسونگ یا شیائومی؟

روش های رفع مشکل خاموشی گوشی های پوکو ام 3

با توجه به دلایل مختلفی که برای بروز مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو m3 وجود دارد، می توان گفت راهکارهای رفع این مشکل نیز بسته به دلیل خاموشی متفاوت هستند. برخی از بهترین روش ها را در زیر با ذکر نوع مشکل بررسی کرده ایم:

رفع مشکلات آپدیت گوشی

همان طور که گفته شد، به روز رسانی های گوشی را می توان یکی از دلایل خاموشی گوشی پوکو ام 3 در نظر گرفت. درواقع برخی مواقع آپدیت نبودن گوشی می تواند دلیل این خاموشی های مکرر و خود به خودی باشد؛ گاهی نیز بعد از آپدیت دستگاه این مشکل بروز می کند. حتی در مواردی زمانی که گوشی در حین پروسه آپدیت شدن قرار دارد، دستگاه خود به خود خاموش می شود. این مشکلات معمولا به باگ ها و مشکلات نسخه های جدید آپدیت مربوط می شوند.

در واقع نسخه ای که در حال دریافت آن برای گوشی هستید، یک سری مشکلات دارد که با خاموشی گوشی خود را نشان می دهد. برای رفع مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو m3 در این حالت باید دستگاه را روی حالت فست بوت قرار داد و سپس آن را ریستارت کرد. معمولا مشکل گوشی با این راهکار برطرف می شود.

رفع مشکل خاموشی گوشی شیائومی پوکو ام 3

رفع مشکل خاموشی گوشی بعد از شارژ دستگاه

یکی دیگر از رایج ترین حالت هایی که در آن گوشی شیائومی پوکو ام 3 به صورت خود به خودی خاموش می شود، خاموش شدن آن بعد از شارژ کامل است. حتی گاهی مشاهده می شود که درست در زمان اتصال دستگاه به برق برای شارژ شدن، گوشی خاموش می شود. این اتفاق هنوز ناشناخته باقی مانده و توجیه دقیقی برای دلیل بروز این مشکل در زمان شارژ گوشی های پوکو ام 3 وجود ندارد.

راه حلی که برای رفع مشکل در این شرایط پیشنهاد می شود، نگه داشتن دکمه های ولوم پایین و پاور دستگاه برای مدت زمان ده ثانیه است تا به این ترتیب گوشی ریستارت شود. معمولا این کار می تواند مشکل را برطرف کند. در کنار این راهکار، گاهی نیز بهتر است دستگاه را مجددا شارژ کنید. در این خصوص باید باتری گوشی کاملا تخلیه شده و شارژ آن صفر شود. سپس دستگاه را به شارژ وصل کرده و اجازه دهید با شروع شارژ شدن دستگاه، گوشی خاموش شده مجددا شروع به بوت شدن کند. این روش نیز می تواند مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو ام 3 را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: نخستین طرح های ارائه شده از قابلیت های  iOS 16

برای رفع خاموشی گوشی پوکو ام 3 به چه تعمیرات تخصصی نیاز است؟

با وجود این که راه حل های بالا می توانند در بسیاری از مواقع مشکلات ایجاد شده در گوشی پوکو ام 3 را برطرف کنند، اما با این حال گاهی اوقات برای رفع تخصصی مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو m3 باید به یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه کرد. خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی تعمیر موبایل مرکز سخت افزار ایران برای رفع مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو ام 3 شامل موارد زیر می شود:

  • تعمیر یا تعویض آی سی معیوب
  • ری هیت کردن یا ریبال کردن گوشی
  • تعمیر یا تعویض پورت شارژ گوشی
  • تعمیر و تعویض باتری موبایل شیائومی پوکو ام 3
  • فلش کردن گوشی شیائومی پوکو ام 3
  • تعمیر و تعویض کابل باتری متصل به برد و مدارهای باتری و مدار شارژ دستگاه
  • به روزرسانی گوشی
  • حذف ویروس ها و بدافزارها از دستگاه
  • عیب یابی تخصصی و رفع مشکلات مختلف در گوشی های شیائومی پوکو ام 3
3/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.