جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ های اقتصادی موجود در بازار

با وجود نوسان دلار، تغییر قیمت لپ تاپ های موجود در بازار می تواند بسیار آزاردهنده باشد. مسلما هر چه هزینه ی بیشتری برای خرید لپ تاپ کنار گذاشته باشید، انتخاب مدل سیستم برایتان آسان تر خواهد بود. اما به طور کلی شناسایی لپ تاپ های اقتصادی موضوع با اهمیتی است که می تواند در تجربه ی خریدی رضایتبخش موثر واقع شود. در ادامه شما را با لیستی از کاربردی ترین لپ تاپ های مقرون به صرفه ی این روزها آشنا می سازیم. این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که با مراجعه به سایت نمایندگی تعمیر لپ تاپ می توانند از خدمات مشاوره رایگان و تعمیرات لپ تاپ در محل بهره مند شوند.

معرفی 5 تا از لپ تاپ های اقتصادی بازار

لپ تاپ 1.Asus vivobook 15

لپ تاپ 1.Asus vivobook 15 یکی از ایده آل ترین لپ تاپ های اقتصادی امسال است. همان طور که می دانید ایسوس برند قدرتمندی است که تک تک لپ تاپ های خود را با نهایت کیفیت راهی بازار جهانی می کند. لپ تاپ 1.Asus vivobook 15 هم از نظر نرم‌ افزاری و هم از نظر سخت‌ افزاری بسیار قدرتمند است. حضور پردازنده intel core i3 1005G1 منجر به انجام انواع و اقسام فعالیت های دیجیتال با سرعت و کیفیتی مناسب خواهد شد.

لپ تاپ Aspire 5 ایسر

ACER Aspire 5 عضو دیگر مجموعه ی لپ تاپ های اقتصادی سال 2021 است. این سیستم دارای وزن کمی بوده و برای انجام فعالیت های ساده و روزمره ی یک دانشجو ارزش خرید بالایی دارد. رم 8 گیگابایتی، حافظه ی 512 گیگابایتی، رزولوشن 1920*1080 نمایشگر، وب کم با کیفیت، پورت های متعدد و عمر باتری 10 ساعته برخی از اصلی ترین خصوصیات ساختاری لپ تاپ  Aspire 5 ایسر می باشند.

لپ تاپ های اقتصادی

نوت بوک HP stream14

اچ پی نام درخشانی در حوزه ی طراحی و ساخت لپ تاپ های مقرون به صرفه است. نوت بوک HP stream14 تنها نمونه ای از لپ تاپ های خوش قیمت و کاربردی این کمپانی محبوب است. پارامتر زیبایی کاملا در تک تک لپ تاپ های اچ پی از جمله HP stream14  حفظ شده است. البته واقعیت این است که با خرید این لپ تاپ، سخت ‌افزار قدرتمندی در اختیار شما نخواهد بود. اما اگر به دنبال رایانه ی ساده ای برای وب گردی و انجام کارهای ساده ی روزمره هستید، لپ تاپ HP stream14 انتخاب خوبی است.

لپ تاپ Lenovo YOGA 530

لپ تاپ Lenovo YOGA 530 عضو دیگری از مجموعه ی لپ تاپ های اقتصادی موجود در بازار است که با ساختار منحصر به فرد برای سلیقه های گوناگون انتخاب مناسبی می باشد. این لپ تاپ لنوو نمایشگر قابل چرخشی دارد که با استفاده از قلم دیجیتال نیز قادر به فعالیت است. به عنوان یک لپ تاپ دو در یک، Lenovo YOGA 530 ارزش خرید چشم گیری دارد. وظیفه ی پردازش در این لپ تاپ توسط پردازنده ی Dual-core AMD Ryzen 3 2200U(2.5 GHz-3.4GHz) صورت می پذیرد که کاملا برای شکل گیری فعالیت های ساده و روزانه ایده آل است.

لپ تاپ DELL inspirson 14 -3000

کمپانی دل در طراحی و تولید لپ تاپ های اقتصادی تبحر دارد. لپ تاپ DELL inspirson 14 -3000 یکی از سیستم های خوش قیمت این برند است که فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. برای انجام فعالیت های مختلف می توانید بر روی ساختار تشکیل دهنده ی این سیستم حساب کنید. البته مسلما نباید انتظار اجرای بازی های دیجیتالی به روز و یا ادیت های حرفه ای فیلم را از بعد سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های مقرون به صرفه داشت. اگر به نوع استفاده از لپ تاپ DELL inspirson 14 -3000 دقت داشته باشید، می توانید سال ها شاهد فعالیت بی نقص آن باشید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.