جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

اپل خانه های هوشمندی را تعبیه خواهد کرد

خانه های هوشمند اپل ، از جدیدترین تکنولوژی های ارائه شوده توسط این شرکت هستند. FineNational Times خبر داده که اپل قصد دارد پلتفرمی به نام خانه هوشمند، عرضه کند که به کاربران اجازه می ‏دهد کارافزار‌ها و دستگاه‏ های خانگی خود را از طریق گوشی آیفون کنترل کنند.

این شرکت در حال حاضر فناور ‏‌هایی دارد که امکان یکپارچه ‏‌سازی ابزارهای مختلف با سیستم عامل iOS خود را ممکن می ‏کند. از آن جمله می ‏توان به سیستم کارپلی (CarPlay) اشاره کرد که کاربران از طریق آن می‌ توانند به برخی از قابلی ‏‌های سیستم عامل آی‏اواس از طریق صفحه ‏نمایش لمسی داشبورد خودرو خود دسترسی داشته باشند.

صاحبان گوشی های آیفون می توانند در صورت نیاز به «تعمیر موبایل اپل» مراجعه کرده و اطلاعاتی که نیاز دارند را به دست آورند.

با وجود این که بازار ابزار های هوشمند خانگی هنوز نوپا است، اما شرکت ‏‌های بزرگ حوزه فناوری‏‌ برای تصاحب این بازار در حال تلاش هستند. علاوه بر خانه های هوشمند اپل، یکی از نمونه‏ های این تلاش، خرید شرکت نست (Nest) توسط گوگل است. Nest ابزار های خانگی هوشمندی مثل ترموستات تولید می‌ کند که قابلیت اتصال به ابزار‌ ها و دستگا ‏‌های دیگر را دارد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.