جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مرکز تماس اقتصادی ویپ

مرکز تماس اقتصادی ویپ نوع بسیار کاربردی مراکز تماس تحت شبکه است که تمامی امکانات این سیستم را با هزینه ای کمتر به کاربر ارائه می دهد. به عبارت بهتر متقاضی دیگر نیازی به خرید تجهیزات گران قیمتی هم چون سوئیچ و کیس و … ندارد. افرادی که تمایل به دریافت ویپ و خدمات آن دارند اما به هر دلیلی نمی خواهند هزینه زیادی از این بابت پرداخت کنند، با این مدل مرکز تماس به اهداف خود خواهند رسید.

واحد شبکه مرکز سخت افزار ایران از جمله مراکزی است که خدمات مربوط به انواع اقتصادی ویپ را به متقاضیان ارائه می دهد. همکاران ما اول تفاوت های مراکز تماس اقتصادی با عادی را برای مشتری توضیح می دهند و سپس اقدامات لازم برای راه اندازی را به انجام می رسانند. در ادامه نکات بیشتری در مورد مرکز تماس اقتصادی ویپ و نحوه راه اندازی آن به شما ارائه خواهیم داد.

مرکز تماس اقتصادی ویپ

مرکز تماس اقتصادی ویپ چیست؟

منظور از مرکز تماس اقتصادی ویپ ، راه اندازی سیستم تلفنی voip برای یک مجموعه با قیمت و هزینه کمتر می باشد. در مطالب قبلی عنوان کرده بودیم که برای راه اندازی سیستم ویپ یا ip تلفن در یک مجموعه اداری یا خدماتی، نیاز به یک سری تجهیزات سخت افزاری می باشد. سوئیچ، کیس، تلفن ها و دیگر زیرساخت های مورد نیاز، هزینه نسبتا بالایی را طلب می کنند. تامین این تجهیزات در شرکت های بزرگ که حجم تماس بالایی دارند، به صرفه و معقول بوده و به سوددهی کلان منجر می شود.

در واقع هزینه ای که برای راه اندازی ویپ در چنین شرکت هایی صرف می شود، در مقابل سود حاصله چندان چشمگیر نیست. اما انجام این کار و تامین سخت افزار مورد نیاز در یک مجموعه کوچک (مثلا یک بنگاه کوچک) به صرف هزینه قابل توجهی نیاز دارد. مطمئنا صاحب چنین کسب و کاری چندان راضی به صرف این هزینه نیست. مرکز تماس اقتصادی ویپ درواقع برای این گروه از کاربران کاربرد دارد. به آن ترتیب با صرف هزینه ای به مراتب کمتر، این افراد نیز از تمامی امکانات و مزایای مرکز تماس ویپ بهره مند خواهند شد.

راه اندازی مرکز تماس اقتصادی voip

همانطور که اشاره کردیم، مرکز تماس اقتصادی ویپ تمامی تجهیزات و امکانات این سرویس را با قیمت پایین تر در اختیار کاربر قرار می دهد. اما برای راه اندازی این سرویس باید چه کرد؟ راه اندازی مرکز تماس اقتصادی voip نیاز به روتر و سوئیچ و … ندارد. واحد وب مرکز سخت افزار ایران تمامی تجهیزات مورد نیاز را در قالب یک برد به شما ارائه می دهد. شما تنها به تلفن های ویپ نیاز دارید تا تماس های مورد نظرتان را با آن برقرار سازید. پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان مربوطه به آدرسی که ارائه داده اید اعزام خواهند شد.

سپس مهندسین شبکه با توجه به پتانسیل های مجموعه شما و نیز زیرساخت های موجود، اقدامات لازم برای راه اندازی ویپ اقتصادی را به انجام می رسانند. پس از تامین تجهیزات لازم و راه اندازی مرکز تماس اقتصادی Voip ، می توانید از امکانات این سرویس بهره مند شوید. گفتنی است تیم کارشناسی Web مرکز سخت افزار ایران در صورت بروز هرگونه ایراد در عملکرد سیستم نیز کنار شما عزیزان خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های موجود در سایر بخش های وب سایت تماس برقرار کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.