جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ

مرکز سخت افزار ایران، یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر لپ تاپ و تعمیر نوت بوک و با بیش از 20 سال سابقه و با حضور کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه تعمیرات فوق تخصصی کلیه قطعات لپ تاپ ( نوت بوک ) و انواع بردهای الکترونیکی در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین هزینه ممکن همراه با 5 ماه گارانتی تعمیرات به کلیه نهادها ، ارگان ها ، سازمان ها و مراکز اداري ، صنعتي ، بازرگاني ، خدماتی و کلیه هموطنان گرامی ارائه می نماید.

تعمیرات لپ تاپ و انواع بردهای الکترونیکی با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون Bga Machine Ersa 550 ، Clean Room ، PC3000 ، TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم کاری روز جهان جهت رفع مشکل انواع لپ تاپ ( نوت بوک ) به صورت تخصصی در مرکز سخت افزار ایران انجام می گیرد.

تعمیر لپ تاپ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ

مطلب پیش رو برای تمام افرادی که به نحوی از لپ تاپ استفاده می کنند مفید است چرا که جزئیاتی را در مورد عیب یابی و تعمیرات لپ تاپ در اختیار مخاطب قرار می دهد. در این مقاله با کمک کارشناسان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، نکاتی را در خصوص عیب یابی و رفع مشکلات مدل های مختلف لپ تاپ به شما ارائه می دهیم.

لپ تاپ ها به دلایلی مثل استفاده نادرست، نفوذ آب و رطوبت، آلودگی قطعات، مشکلات برق و … دچار آسیب دیدگی شده و عملکرد آنها مختل می شوند. معمولا ایرادات لپ تاپ به گونه ای هستند که شما به عنوان یک کاربر عادی قادر به برطرف کردن آنها نیستید. ما نکات کاربردی را در خصوص مشکلات لپ تاپ و نحوه برطرف کردن آنها ارائه می دهیم. اما این نکات کافی نیستند و بهتر است برای جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر سیستم خود، تعمیرات لپ تاپ را به یک تکنسین مجرب و دوره دیده محول کنید.

 خدمات مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ

برای تعمیر لپ تاپ یا نوت بوک، باید بخش های مختلف دستگاه مورد بررسی قرار گرفته و ترمیم یا در صورت نیاز تعویض شوند. اقداماتی همچون بازیابی اطلاعات، ویروس کشی، رفع مشکلات بوت، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب و بروز رسانی ویندوز، برطرف کردن مشکلات مربوط به نصب برنامه ها، رفع مشکلات اینترنت، تعمیر هنگ کردن، رفع مشکل کرش کردن سیستم و … خدمات نرم افزاری تعمیر لپ تاپ به شمار می روند.

رفع مشکلات تصویر، تعمیر دیسک سخت، تعمیرات نمایشگر، تعمیر و تعویض رم، تعمیر و تعویض کیبورد، تعمیر کارت گرافیک، تعمیر و تعویض باتری، تعویض فن، تعمیر اسپیکر، تعمیر لولا، تعمیر و تعویض بدنه، تعمیر ال سی دی و ال ای دی، تعمیرات مادربرد و مواردی از این دست هم دیگر خدمات تعمیرات لپ تاپ به شمار می روند.

 تعمیر باتری لپ تاپ

روشن نشدن و شارژ نشدن لپ تاپ و حتی در برخی موارد داغ شدن و هنگ کردن این دستگاه، می تواند نشان دهنده خرابی باتری باشد. در صورت خرابی باتری، باید آن را به سرعت تعمیر یا تعویض کرد. چون تداوم ایرادات این قطعه می تواند دیگر قطعات و اجزاء دستگاه را نیز در معرض خطر قرار دهد. البته معمولا امکان تعمیر باتری لپ تاپ وجود ندارد و بهتر است که این قطعه تعویض شود. در این صورت حتما باید از باتری اصل استفاده شود تا عملکرد لپ تاپ یا نوت بوک مورد نظر به حالت عادی باز گردد. کارشناسان تعمیرات لپ تاپ مرکز سخت افزار ایران، تنها از باتری اورجینال در لپ تاپ استفاده می کنند تا دستگاه به بهترین شکل کار کند.

تعمیر فن لپ تاپ

فن قطعه بسیار مهمی در لپ تاپ است که اگر درست کار نکند، منجر به افزایش دمای دستگاه شده و قطعاتی همچون مادربرد، پردازنده، هارد و … در معرض خطر قرار می دهد. صدا دادن فن، گیر کردن مواد خارجی بین پره ها و از کار افتادن این قطعه، بخشی از مشکلاتی هستند که تعمیر فن لپ تاپ را ضروری می کنند. اگر فن درست کار نکند، لپ تاپ خنک نمی شود و حرارت بالا به قطعات آن آسیب می رساند. تعمیر فن لپ تاپ معمولا کار سختی نیست اما اگر پره ها شکسته باشند، نیاز به تعویض این قطعه می باشد. تکنسین های مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ تلاش می کنند که فن را تا حد امکان ترمیم کنند. اما در صورت نیاز به تعویض فن لپ تاپ، همکاران ما تنها از قطعات اصل استفاده می کنند.

تعمیر شارژر لپ تاپ

خرابی شارژر لپ تاپ جزء مشکلات نسبتا رایجی است که کاربران این دستگاه از آن شکایت دارند. بر اثر قطع و وصل نشدن شارژر یا کار نکردن آن، مشکلاتی در روند شارژ شدن دستگاه ایجاد می شود. به جز مواردی که کار نکردن شارژر به خاطر پوسیدگی یا پارگی سیم آن است، مشکلات دیگر این قطعه توسط کاربران عادی قابل تشخیص نیستند. مثلا اگر آداپتور یا برد و مدارهای آن معیوب شده باشند، کاربران نمی توانند آن را عیب یابی کنند. به دلیل وجود برق در بخش های داخلی شارژر، هرگونه بررسی یا اقدام تعمیراتی این قطعه و به ویژه آداپتور آن باید توسط تعمیرکاران مجرب و با استفاده از ابزار ویژه انجام شود. تیم تعمیر لپ تاپ مرکز سخت افزار ایران، شارژر و قطعات داخلی آن را با استفاده از تجهیزات و ابزار پیشرفته، عیب یابی و ترمیم می کنند.

 عیب یابی مشکلات رایج لپ تاپ

کیبورد لپ تاپ معمولا به دلیل مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری از کار می افتد. مثلا ممکن است زیر صفحه کلید چیزی گیر کرده باشد و مانع از کار کردن کلیدها شود. شکستن کلید یا قطع شدن اتصالات آن هم مسئله دیگری است که باعث کار نکردن کیبورد شده و مشکلاتی را ایجاد می کند. مواردی همچون به هم ریختن تنظیمات کیبورد، تنظیمات اشتباه بایوس، قدیمی بودن درایور و حتی ویروسی شدن سیستم هم دلایل نرم افزاری خرابی کیبورد هستند. پس از عیب یابی صفحه کلید، اقداماتی مثل تمیز کردن زیر کلیدها، اصلاح تنظیمات و نصب مجدد درایور، منجر به تعمیر کیبورد لپ تاپ می شود.

تاچ پد لپ تاپ به دلایل مختلفی از قبیل هنگ کردن سیستم، خرابی تجهیزات جانبی، به هم ریختن تنظیمات موس یا فعال نبودن قابلیت های تاچ پد و مشکلات درایور، از کار می افتد یا عملکرد درستی ندارد. در صورت مواجهه با این مشکل، اول تنظیمات تاچ پد را بررسی کرده و مطمئن شوید که درست انجام شدهاند. اگر قابلیت های مختلف این بخش فعال بودند، از یک کارشناس دوره دیده تعمیرات لپ تاپ بخواهید لپ تاپ و تاچ پد را از نظر سخت افزاری بررسی و عیب یابی کند.

بسیاری از کاربران با این مشکل مواجه می شوند که لپ تاپ به اینترنت وصل نمی شود. عدم اتصال لپ تاپ به اینترنت، معمولا ناشی از خرابی مودم یا قطع شدن شبکه است. البته از مواردی مثل فعال بودن فایروال‎ ها یا دیوارهای دفاعی سیستم و مشکلات درایور آداپتور شبکه یا خود ارائه ‌کننده خدمات اینترنت (ISP) هم نباید غافل شد. تعمیر لپ تاپ در این شرایط منوط به بررسی موارد ذکر شده و برطرف کردن آنهاست.

سیاه شدن صفحه لپ تاپ گاهی کاربران را به اشتباه می اندازد که لپ تاپ آنها خاموش شده است. در حالی که احتمال خرابی باتری و یا معیوب بودن یکی از تجهیزات جانبی مثل موس، فلش و … هم در این شرایط وجود دارد. اگر از یک نمایشگر ثانویه مثل پروژکتور استفاده می کنید و شاهد سیاه شده نمایشگر لپ تاپ خود هستید، بد نیست تنظیمات Projection را چک کنید. قدیمی بودن تنظیمات بایوس هم گاهی باعث بروز این مشکل و نگرانی کاربران می شود. همچنین کارشناسان تعمیرات لپ تاپ در این شرایط، تنظیمات نور و تصویر را هم بررسی می کنند. گاهی هم نیاز به ترمیم کارت گرافیک یا تعمیر و حتی تعویض ال سی دی لپ تاپ می باشد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩