جستجو کردن
Close this search box.

سرویس و نگهداری دستگاه‌های دیجیتال

کارشناسان حاضر در مرکز سخت افزار ایران، ارائه‌دهنده‌ی تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با سرویس و نگهداری انواع دستگاه دیجیتال اعم از لپ تاپ، تبلت، گوشی تلفن همراه، آل این وان و … به متقاضیان می‌باشند. خدمات ارائه شده در پارت سرویس و نگهداری دستگاه‌های دیجیتال علاوه بر تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از دستگاه‌های مذکور، شامل سرویس‌های عمومی و دوره‌ای نیز می‌باشد.

برای مثال در این مرکز سرویس‌های عمومی‌ مرتبط با لپ تاپ نظیر سرویس و گردگیری بخش های انتقال حرارت، فن، هیت سینک، تعویض چسب عایق حرارت، ماده انتقال حرارت، گردگیری و پاکسازی دریچه های ورود و خروج هوا، مادربرد و… ارائه می‌گردد. در صورتی که از سرویس‌های دوره‌ای بایسته برای دستگاه خود اطلاعی ندارید، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز سخت افزار ایران تماس گرفته و از این سرویس‌ها اطلاع یابید.

(توصیه می‌شود سرویس‌های دوره‌ای مرتبط با دستگاه خویش و رعایت استانداردهای مرتبط با نگهداری از آن را جدی بگیرید. این کار به افزایش عمر مفید دستگاه شما کمک خواهد کرد).

سرویس و نگهداری لوازم خانگی

سرویس و نگهداری ماشین های اداری

کاربران حرفه‌ای ماشین‌های اداری در این باره متفق‌القول هستند که توجه به سرویس‌های دوره‌ای و رعایت استانداردهای کار با این تجهیزات، نقش بسزایی در افزایش عمر مفید قطعات بکاررفته در آنها و بهبود عملکردشان خواهد داشت. از این رو اکیداً توصیه می‌شود در بازه‌های زمانی مشخص، سرویس‌های مرتبط با دستگاه چاپ مورد استفاده‌تان – اعم از دستگاه کپی، پرینتر و …- را جدی گرفته و انجام دهید.

بی‌توجهی به این مسئله، سبب انباشت گردوغبار و آلودگی در میان قطعات دستگاه مورد استفاده شده و به در نهایت خرابی موقت و یا همیشگی قطعه‌ی مربوطه را موجب می‌گردد. در صورتی که از سرویس‌های دوره‌ای بایسته برای دستگاه خود اطلاعی ندارید، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز سخت افزار ایران تماس گرفته و از این سرویس‌ها اطلاع یابید.

(توصیه می‌شود سرویس‌های دوره‌ای مرتبط با دستگاه خویش و رعایت استانداردهای مرتبط با نگهداری از آن را جدی بگیرید. این کار به افزایش عمر مفید دستگاه شما کمک خواهد کرد). کارشناسان حاضر در مرکز سخت افزار ایران، ارائه‌دهنده‌ی تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با سرویس و نگهداری انواع تجهیزات و ماشین‌های اداری به متقاضیان می‌باشند.

سرویس و نگهداری لوازم خانگی

سرویس‌های دوره‌ای مرتبط با لوازم خانگی را میتوان در دو دسته جای داد. دسته‌ی نخست سرویس‌هایی است که توسط خود استفاده کننده از دستگاه قابل انجام است و نیازی به حضور کارشناس تعمیر لوازم خانگی ندارد و گروه دوم، سرویس‌هایی است که به دلیل نیاز به تجهیزات خاص، صرفاً می‌بایست توسط کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی انجام پذیرد.

از میان سرویس‌های گروه نخست می‌توان به تمیز کردن دستگاه و گردگیری‌های آن (نظیر تمیز کردن دوره‌ای یخچال، توجه به میزان مواد قرار داده شده در آن، عدم مجاورت یخچال با گرمای مستقیم و مواردی از این دست) اشاره کرد و از میان سرویس‌های گروه دوم، می‌توان به سرویس‌های دوره‌ای مرتبط با کولرهای گازی و اسپلیت اشاره کرد. در ارتباط با هر دو گروه سرویس، آنچه که مهم است، جدی گرفتن سرویس‌ها و انجام آنها در بازه‌های زمانی مشخص است. بی‌توجهی به این مسئله افت عملکرد دستگاه و در نهایت خرابی آن را سبب می‌گردد.

نکته آخر آنکه، خدمات مرتبط با سرویس و نگهداری لوازم خانگی خود – اعم از تعمیرات یخچال فریزر، ظرفشویی، لباسشویی، اجاق گاز و تلویزیون – را صرفاً از مراکز مجاز و استاندارد درخواست نمایید. مرکز سخت افزار ایران یکی از مراکز مجاز و استاندارد فعال در این حوزه است که تمامی خدمات خود را بر اساس استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت‌های سازنده ارائه می‌دارد. شایان ذکر است خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز سخت افزار ایران، دارای گارانتی و ضمانت معتبر است.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات و سرویس های تعمیر دستگاه های هوشمند الکترونیکی، چاپ، ارتباطی و خانگی است. این مرکز جهت ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، زبده ترین کارشناسان و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار آنان نهاده است. بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت تعمیر، این مرکز را به عنوان بهترین و مجهزترین مرکز تعمیرات در ایران مطرح ساخته است.

خدمات ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران در برگیرنده تمامی خدمات و سرویس های مرتبط با دستگاه های هوشمند و الکترونیکی امروزی اعم از گردگیری، بازسازی، تعویض، تعمیر و … است؛ از همین رو کاربران دستگاه های هوشمند خانگی، چاپ و ارتباطی می توانند در صورت نیاز به هریک از آنها، به این مرکز مراجعه نموده و تخصصی ترین خدمات ممکن را دریافت نمایند.

مرکز سخت افزار ایران، مجهز به بخش CRM ( واحد ارتباط با مشتریان) است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز زیر نظر این واحد مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات احتمالی به مدیریت مرکز گزارش گردد.

Rate this page