جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

راه اندازی خط 5 رقمی در تهران

راه اندازی خط ۵ رقمی در تهران یکی از خدمات کارشناسان شبکه در مرکز سخت افزار ایران است. شرکت های بسیاری در تهران مشغول فعالیت هستند و یکی از ملزومات برای داشتن یک شرکت موفق داشتن پل ارتباطی قدرتمند با مشتریان است، بخشی از این امر با نصب سیپ ترانک محقق خواهد شد. خط 5 رقمی یا سیپ ترانک سرویسی است که، از طرف مخابرات برای مشترکین حقوقی که دارای کد اقصادی و شناسه ی ملی هستند واگذار می گردد.

نکته ی مهم در استفاده از این سرویس آشنایی با نوع کارکرد آن است. خطوط تلفن چهار رقمی و پنج رقمی ، به دو شیوه ی یک طرفه (فقط تماس ورودی) و دو طرفه (تماس های ورودی و خروجی) ارائه می گردند. به خطوط چهار رقمی یا پنج رقمی در سیستم مخابراتی ایران اصطلاحا سرشماره می گویند. در حال حاضر سرشماره های 4 یا 5 رقمی را می توان بصورت تماس یک طرفه یا دو طرفه با قیمت های مختلف خریداری کرد.

افرادی که متقاضی استفاده از خطوط تلفن 5 رقمی در تهران هستند، ضمن آشنایی با نوع کارکرد این خطوط باید با توجه به نیاز خود نسبت به انتخاب آن اقدام فرمایند. پس از خرید خط پنج رقمی از مخابرات یا شرکت های ارائه ی دهنده ی این خط، جهت راه اندازی آن نیاز به تخصص کارشناس شبکه دارید. کارشناسان شبکه در مرکز سخت افزار ایران، آماده هستند راه اندازی خط 5 رقمی در تهران ، کرج و تمامی شهرستان ها به متقاضیان این خدمات ارائه نمایند. اما سوالی که همواره توسط کاربران مطرح شده این است که ، چگونه خط تلفن 4 رقمی یا 5 رقمی را خریداری کنیم؟ در ادامه ی مقاله به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

راه اندازی خط 5 رقمی در تهران

راه اندازی خط 5 رقمی در تهران توسط کارشناسان شبکه

جهت راه اندازی خط تلفن 5 رقمی در تهران، نیاز به یک سیستم سانترال E1 است. بنابراین به همراه خرید خطوط E1 می بایست یک سیستم سانترال داخلی E1 نیز تهیه نمایید. از آن جا که بسیاری از افراد آشنایی لازم را باسیستم تلفن ها 4 یا 5 رقمی ندارند، لذا پیش از ارائه ی درخواست سرویس تلفن ۵ رقمی به متقاضیان پیشنهاد می کنیم، آگاهی لازم را در ارتباط با انتخاب مناسبترین راهکار و تجهیزات مربوطه از نظر کارآیی، توجیه اقتصادی داشته و از صرف هزینه های گزاف اجتناب نمایند.

مرکز سخت افزار ایران به یمن بهره مندی از کارشناسان با تجربه در حوزه ی راه اندازی خط تلفن 5 رقمی در تهران، آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی در این زمینه می باشد. جهت کسب اطلاعات و مشاوره با کارشناسان شبکه می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه ی تماس با ما اقدام فرمایید.

راه اندازی خط 5 رقمی تل سی

جالب است بدانید خطوط تلفن 5 رقمی تنها مختص افراد حقوقی نیست و افراد حقیقی نیز می توانند تحت عنوان تل سی از امکانات این خطوط بهره مند شوند. راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 اشاره به راه اندازی این خطوط برای اشخاص و افراد حقیقی دارد. خدمات تل سی همانند خط سیپ ترانک بوده و تفاوتی ندارد تنها زمانی که شما بخواهید راه اندازی خط 5 رقمی به صورت دو طرفه باشد، هنگام تماس سه صفر به اخر شماره اضافه می شود. اگر قصد خرید خط پنج رقمی تل سی را دارید به مخابرات رفته و درخواست خود را اعلام نمایید. همچنین می توانید این خط را از یکی از شرکت های ارائه ی دهنده ی خطوط 4 و 5 رقمی خریداری  کنید. جهت کسب اطلاعات کامل در این زمینه مقاله ی راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 را مطالعه نمایید.

راه اندازی خط 5 رقمی تل سی

خرید خط تلفن 4 رقمی یا 5 رقمی تلفن ثابت در تهران

همان گونه که اشاره کردیم ، هم اکنون سرشماره های 4 یا 5 رقمی را می توان بصورت تماس یک طرفه یا دو طرفه با قیمت های مختلف خریداری کرد. لازم به ذکر است، این خدمات به اشخاص حقوقی و با ارائه ی مدارک رسمی تعلق می گیرد. این خطوط معمولا بصورت E1 هستند. جهت استفاده از خطوط 4 و 5 رقمی لازم است تجهیزات مودم E1 از طرف مخابرات در محل مخابرات و همین طور در محل خریدارِ خط نصب گردد.

لازم به ذکر است، هزینه ی مودم ها و خرید و نگهداری این خطوط توسط مخابرات از شما اخذ خواهد شد. جهت خرید خط 5 رقمی باید به مخابرات رفته و از کارشناسان در مورد نحوه ثبت نام خطوط E1 سوال کنید. اما پس از خریداری خط سیپ ترانک یا همان خطوط 5 رقمی نگران نصب و راه اندازی آن نباشید. کارشناسان ما در اسرع وقت در منطقه ی مورد نظر شما حاضر شده و راه اندازی خط 5 رقمی در تهران را انجام خواهند داد.

5/5 (12 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.