جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر دوربین مداربسته ، DVR، کارت های کپچر

دوربین مداربسته امروزه از واجبات هر شرکت و مجموعه مسکونی یا اداری است تا امنیت آن را تامین کند. بسیاری از مراکز فرهنگی، تجاری، اداری و حتی مسکونی از دوربین های مداربسته و سیستم مانیتورینگ برای نظارت بر کار افراد و رفت آمدها استفاده می کنند. افزون برنصب و راه اندازی دوربین مداربسته که پیش تر راجع به آن صحبت کرده بودیم، تعمیر این سیستم مانند تعمیر دوربین مداربسته هم اهمیت زیادی دارد.

اگر هریک از اجزای دوربین مداربسته آسیب ببیند، روند کاری کل سیستم مختل می شود. همچنین اهمیت زیادی دارد که تکنسین تمام اجزای این دستگاه را به خوبی بشناسد و با نحوه عیب یابی، ترمیم و تعویض هریک از آنها آشنایی کامل داشته باشد. در این مقاله نکاتی را در خصوص تعمیر دوربین مداربسته ، DVR، کارت های کپچر عنوان می کنیم. این نکات شما کمک می کنند سیستم پیچیده این دستگاه را راحت تر عیب یابی و ترمیم کنید.

تعمیر دوربین مدار بسته

نحوه عیب یابی دوربین مداربسته

پیش از شروع هرگونه اقدام برای تعمیر دوربین مداربسته ، DVR، کارتهای کپچر، باید این دستگاه و بخش ها و قطعات مختلف آن را با دقت عیب یابی کرد. این سیستم اجزای مختلفی دارد که خرابی هریک از آنها مشکلاتی را در روند کار دوربین ایجاد می کند. به عنوان مثال خرابی پاور باعث خاموش شدن سیستم یا بروز اختلال در عملکرد این دستگاه می شود. گاهی هم کابل ها به مرور زمان و بر اثر گرد و خاک و … فرسوده و پاره می شوند و تصاویر به درستی ضبط نمی شوند. یا اگر آداپتور خراب شود، اجزا به خوبی از عهده کار بر نمی آیند.

عیوب مربوط به NVR و DVR معمولا ناشی از ایراد سیم تامین کننده برق دستگاه هستند. کانکتورھای متصل به دستگاه نیز بخش های دیگری هستند که برای عیب یابی دوربین مداربسته مورد بررسی قرار می گیرند. پس از پایان فرایند عیب یابی و شناسایی بخش های آسیب دیده، این قطعات به تناسب شدت و نوع آسیب دیدگی، ترمیم یا تعویض می شوند.

خدمات تخصصی تعمیر دوربین مداربسته ، DVR، کارت های کپچر

مرکز سخت افزار ایران به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز در زمینه تعمیرات دوربین های مداربسته، خدمات متنوعی را در این حوزه به دارندگان انواع این دستگاه ارائه می دهد. راه اندازی و نصب دوربین مدار بسته و اجزای مختلف آن، بررسی و عیب یابی دوربین مداربسته در صورت وجود اختلال در سیستم، تعمیر و ترمیم دوربین مداربسته رفع خطاهای کارکردی دوربین و اجزای آن، تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده، ترمیم سنسورها، عیب یابی و تعمیر انواع دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال، ارائه مشاوره های تخصصی تعمیرات، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری دوربین های مداربسته و مانیتورینگ و اقداماتی از این دست، بخشی از خدمات تعمیر دوربین مداربسته ، DVR، کارتهای کپچر محسوب می شوند.

ضمانت نامه معتبر ما به شما این اطمینان را می دهد که تمامی سرویس های ارائه شده با کیفیت هستند و امکان پیگیری اشتباهات احتمالی را دارید.

تخصصی ترین مرکز تعمیرات دوربین مداربسته

امروزه استفاده از دوربین های مداربسته رواج قابل توجهی پیدا کرده است. طیف گسترده ای از افراد برای افزایش امنیت محل کار یا زندگی شان از دوربین مداربسته استفاده می کنند تا تمام آمد و رفت ها و رویدادها را تحت نظر داشته باشند. کاربران این محصول، همواره نیاز به مرکزی برای دریافت خدمات پس از فروش و تعمیرات آن داشته اند که بتوانند با اطمینان کامل، نیازهای خود در این زمینه را برطرف نمایند.

نمایندگی تعمیرات دوربین مداربسته تحت نظارت مستقیم مرکز سخت افزار ایران، ضمن برخورداری از مجوزهای لازم، تمامی سرویس های تعمیراتی این محصول کاربردی و سیستماتیک را به دارندگان ارائه می دهد. مدیریت این مرکز تلاش کرده که با دعوت از نیروهای زبده و بهره گیری از تجهیزات پیشرفته، زمینه را برای ارائه ی خدمات در بالاترین سطح کیفی فراهم نماید. خدمات تخصصی ترین مرکز تعمیر دوربین مداربسته از نظر کیفی در سطح بالایی بوده و هم ردیف با آخرین استانداردهای روز دنیا می باشد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.