جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی رسمی سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است و از این‌ طریق توانسته رضایت هموطنان را بیش از پیش جلب نماید. نمایندگی سامسونگ چه در امر عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری تعدادی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد.

حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ، تعمیر و فروش انواع محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌باشد. نمایندگی مرکزی سامسونگ برای دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز به سازماندهی خویش ادامه می‌دهد. بدین منظور کارشناسان این مرکز همگی، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید سامسونگ آشنایی دارند.

4.5/5 (2 امتیاز)
نمایندگی رسمی سامسونگ

آشنایی با مرکز تعمیرات سامسونگ

واحد تعمیرات سامسونگ با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ را با قطعات اورجینال و مناسب‌ترین هزینه در کمترین زمان به مشتریان عزیز ارائه می دهد. واحد تعمیرات سامسونگ به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های تضمین‌شده به هموطنان گرامی دارد.

در واحد تعمیرات سامسونگ قطعات و محصولات سامسونگ با بهترین قیمت و گارانتی ارایه می‌گردد؛ بعلاوه به شما این اطمینان داده می‌شود که کلیه محصولات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات سامسونگ با درجه کیفی عالی و اورجینال بوده و نمایندگی تعمیرات سامسونگ از فروش کالاهای تقلبی و کارکرده با راهنمایی‌های کارشناسان خود خودداری می‌کند، این امر تضمین‌کننده‌ی کیفیت دستگاه شما بعد از تعمیر خواهد بود.

به شما توصیه می‌کنیم که از تعمیرات سامسونگ به صورت خودسرانه و یا در مراکز غیرمجاز که کارشناسان آن‌ها تخصص این کار را ندارند به شدت خودداری نمایید زیرا انجام تعمیرات سامسونگ به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیده‌ی این محصولات و نیز  با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است.

خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ

  • مشاوره‌ی تخصصی و عمومی پیش از تعمیر در نمایندگی سامسونگ
  • تعمیر و رفع عیوب موبایل سامسونگ در نمایندگی سامسونگ
  • تعمیر و رفع عیوب لپ‌تاپ های سامسونگ در نمایندگی سامسونگ
  • تعمیر و رفع عیوب مشکلات پروژکتورهای سامسونگ در نمایندگی سامسونگ
  • تعمیرو رفع عیوب مانیتور سامسونگ در نمایندگیسامسونگ
  • تعمیر و رفع عیوب  تبلت‌های سامسونگ در نمایندگی سامسونگ
  • ارائه‌ی خدمات مربوط به شبکه و سرور در نمایندگی سامسونگ
  • ارائه‌ی انواع لوازم جانبی محصولات سامسونگ در نمایندگی سامسونگ
  • تعویض قطعات با نمونه‌ی اورجینال در نمایندگی سامسونگ
  • و دیگر خدمات مربوط به تعمیر و فروش محصولات سامسونگ.

تعمیرات موبایل سامسونگ

تعمیرات موبایل یکی از واحد های فعال در نمایندگی سامسونگ است. انواع موبایل های هوشمند در نمایندگی رسمی سامسونگ با بهره مندی از تجهیزات مدرن و کاربردی قابل تعمیر می باشد. در صورتی که موبایل سامسونگ به تعویض قطعات و یا تعویض ال سی دی و گلس نیاز داشت می توانید به واحد تعمیر موبایل مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

منبع: نمایندگی سامسونگ

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تعمیرات تلویزیون سامسونگ یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در واحد تعمیرات سامسونگ ارائه می شود. از رایج ترین مشکلات تلویزیون ها می توان به شکستگی و آبخوردگی پنل ، دو نیم شدن تصاویر ، قطع صدای تلویزیون اشاره کرد. انواع مشکلات ذکر شده در واحد تعمیرات تلویزیون سامسونگ قابل رفع می باشند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩