جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

اپل خانه های هوشمندی را تعبیه خواهد کرد

خانه های هوشمند اپل، از جدیدترین تکنولوژی های ارائه شوده توسط این شرکت هستند. FineNationalTimes خبر داده که اپل قصد دارد پلتفرمی به نام خانه هوشمند، عرضه کند که به کاربران اجازه می ‏دهد کارافزار‌ها و دستگاه‏ های خانگی خود را از طریق گوشی آیفون کنترل کنند.

این شرکت در حال حاضر فناور ‏‌هایی دارد که امکان یکپارچه ‏‌سازی ابزارهای مختلف با سیستم عامل iOS خود را ممکن می ‏کند. از آن جمله می ‏توان به سیستم کارپلی (CarPlay) اشاره کرد که کاربران از طریق آن می‌ توانند به برخی از قابلی ‏‌های سیستم عامل آی‏اواس از طریق صفحه ‏نمایش لمسی داشبورد خودرو خود دسترسی داشته باشند.

صاحبان گوشی های آیفون می توانند در صورت نیاز به «تعمیر موبایل اپل» مراجعه کرده و اطلاعاتی که نیاز دارند را به دست آورند.

با وجود اینکه بازار ابزارهای هوشمند خانگی هنوز نوپا است، اما شرکت ‏‌های بزرگ حوزه فناوری‏‌ برای تصاحب این بازار در حال تلاش هستند. علاوه بر خانه های هوشمند اپل، یکی از نمونه‏ های این تلاش، خرید شرکت نست (Nest) توسط گوگل است. Nest ابزارهای خانگی هوشمندی مثل ترموستات تولید می‌ کند که قابلیت اتصال به ابزار‌ها و دستگا ‏‌های دیگر را دارد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩